Publicitat

Ciutadans reclama a Batlle un pla específic de seguretat en entorns escolars del districte

En els últims dos mesos alumnes menors de Sarrià - Sant Gervasi han patit uns quaranta robatoris

spot_img

Publicat el 11.3.2021 14:27

Política

El Jardí

El portaveu de Ciutadans a l’Ajuntament de Barcelona, Paco Sierra, ha anunciat que el seu partit proposarà a la propera Comissió de Presidència -dia 17 de març- la posada en marxa d’un pla específic de prevenció i seguretat a les zones escolars de Sarrià i Les Corts davant de l’augment de furts a menors que han anat succeint en les últimes setmanes.

Publicitat

L’edil del partit taronja ha denunciat aquest increment de robatoris i per aquest motiu ha explicat que sol·licitarà al tinent de Seguretat i regidor de Sarrià – Sant Gervasi, Albert Batlle, que s’augmentin les mesures de seguretat per a la protecció dels menors així com l’augment de les patrulles policials a la zona amb l’objectiu de prevenir aquests fets delictius, que ha assegurat que “inquieten al conjunt de la comunitat educativa d’aquests districtes”.

Quaranta robatoris en dos mesos a alumnes menors de Sarrià – Sant Gervasi

Publicitat

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La nova comissaria de la Guàrdia Urbana es començarà a construir a finals d’any

Ho ha dit Albert Batlle, que ha obert la porta a recuperar les oficines actuals del cos a l'edifici històric de Can Ponsic per a "usos culturals"

Batlle torna per unes hores a la Seu del Districte de Sarrià-Sant Gervasi

Ho ha fet per participar en la Comissió de Govern, que de manera excepcional s'ha celebrat aquesta setmana fora de l'Ajuntament de Barcelona

Units per Avançar titlla de “vàndals” els ocupes del Kubo i la Ruïna a la Bonanova

El grup parlamentari del PSC-Units per Avançar demanarà aquest dilluns a Interior que es personi com a acusació particular en el cas dels edificis de la Sareb
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]