Publicitat

El carril bici a la Via Augusta arribarà fins a Ganduxer al febrer del 2023

Les obres començaran al setembre i duraran sis mesos

spot_img

Publicat el 28.4.2022 14:44

Societat

Sergi Alemany

El tram de carril bici de la Via Augusta entre l’avinguda Riera de Cassoles i Ganduxer, creuant Balmes a través de la plaça Molina, es començarà a construir d’aquí a quatre mesos, al setembre. Al Consell de Barri de Galvany celebrat aquest dimarts, Albert Batlle va confirmar que en la darrera comissió de Govern a plaça Sant Jaume, es va aprovar el projecte, amb un cost de més de 2 milions d’euros.

Publicitat

Segons ha pogut saber El Jardí, el carril bici a la Via Augusta arribarà fins a Ganduxer al febrer del 2023. Aquesta setmana es licitaran les obres i el termini de la seva durada és de sis mesos, un cop s’inicïin.

Publicitat

La previsió, per tant, és que al 2023 finalment sigui una realitat un dels dos trams de carril bici pendents d’executar en aquesta via, fruit del pacte de pressupostos del 2021 entre el Govern municipal i Esquerra Republicana. Després quedarà pendent el tram final fins a la plaça Borràs a Sarrià, a l’altura del passeig de la Bonanova.

Nova ruta del bicibús pel passeig de la Bonanova

A principis de març, Sarrià-Sant Gervasi va recuperar el primer bicibús escolar creat a la ciutat el 2021, incorporant la novetat de circular per la calçada de la Via Augusta cada divendres.

Aquesta setmana, el 29 d’abril, es recupera una altra ruta escolar en bicicleta al districte, la de Sant Gervasi – La Bonanova, que per primer cop recorrerà el passeig de la Bonanova, sortint de la plaça Bonanova, per poder arribar fins a diferents centres escolars. A l’altura de la Porta de Sarrià s’unirà a la ruta de la Via Augusta, amb sortida a la plaça Molina.

Plànol del bicibús escolar a Sarrià – Sant Gervasi © Cedida
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

La família de Montserrat Caballé, amb un desnonament pendent, aconsegueix aturar-lo per situació de vulnerabilitat

El jutjat suspèn el desnonament durant quatre mesos per permetre la intervenció de les administracions, davant els impagaments acumulats i la manca d’alternativa residencial del germà de la soprano
spot_img

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

Els Tabalers de Sarrià celebren 10 anys

Per celebrar l’ocasió, els Tabalers de Sarrià han convidat 10 colles d’arreu de Catalunya per compartir una trobada de percussió a la plaça de Pere Figuera i Serra, en el marc de la Festa Major de Sarrià, el pròxim 11 d’octubre

La Fundació Esmen celebra 35 anys al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies

L’entitat de Barcelona commemora el seu aniversari amb un acte cultural i comunitari el 10 d’octubre a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí