Publicitat

Croissants gratis aquest dissabte en una desena d’establiments de Sarrià-Sant Gervasi

Demanant un café o una infusió, als Santagloria us faran un obsequi molt adient en dissabte

spot_img

Publicat el 25.3.2023 0:26

Societat

El Jardí

La cadena de forns Santagloria oferirà aquest dissabte croissants gratis als seus clients en tots els establiments de Barcelona. Es tracta d’una promoció que fan per celebrar el dia de Santa Glòria, que és el 25 de març. Només caldrà demanar un cafè o una infusió per rebre de franc un croissant Gloria, característic d’aquesta cadena, que pot ser clàssic, de xocolata, crema i diversos sabors més.

Publicitat

A més, bones notícies per als veïns i veïnes de Sarrià-Sant Gervasi: dels 35 locals que Santagloria té a Barcelona, 11 es troben al districte. Major de Sarrià, Via Augusta, Passeig de Sant Gervasi i els voltants del Turó Parc són només algunes de les localitzacions dels establiments de la cadena que et compartim a continuació:

  • Benet Mateu 44
  • Craywinckel 24
  • Doctor Carulla 74-76
  • Ganduxer 8
  • Major de Sarrià 27
  • Manuel Girona 2
  • Mestre Nicolau, 17
  • Muntaner 254
  • Muntaner 325
  • Muntaner 449
  • Reina Elisenda 12
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Què fer a Sarrià-Sant Gervasi aquest cap de setmana? Activitats per al 13 i 14 de maig

El teatre, la dansa i la música concentren en aquesta ocasió moltes de les propostes per gaudir als barris

Què fer aquest cap de setmana a Sarrià-Sant Gervasi? Activitats per al 6 i 7 de maig

Els plans inclouen 'markets', fires, cinema, esport i altres activitats individuals i en família

Què fer aquest cap de setmana a Sarrià-Sant Gervasi? Activitats per al 29 i 30 d’abril

Teatre, documentals i concerts de rock i de soul, algunes de les propostes programades al districte

Què fer el cap de setmana a Sarrià-Sant Gervasi? Activitats per al 22 i 23 d’abril

Actuació castellera, xerrades, rutes i tallers previs a la diada del llibre i la rosa del 23 d'abril als barris
spot_img

Les vacances, una oportunitat de reequilibri per les persones amb Alzheimer o Parkinson

El temps lliure pot esdevenir en una oportunitat per mirar més als ulls, escoltar amb més paciència i redescobrir formes de convivència que van més enllà de la cura

Societats precaritzades

"Hi ha una falsa equació que sosté que un pobre, d’entrada, és una bona persona, mentre que a un ric sempre se l’ha de veure com un presumpte delinqüent. I de tant sentir-ho, molts ciutadans que per anar fent la viu-viu aspiren a ser subvencionats acaben afegint-se al carro de les persones acrítiques amb el poder"

Un espai per recordar Adrienne Monnier

"Sent una de les literates més importants del món, mereix un reconeixement públic a casa nostra. Demano a la Biblioteca de Sarrià que es faci seva la iniciativa": l'opinió de Lluís Mallart

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]