Societat
El Jardí
Els Mossos d’Esquadra continuen investigant l’agressió sexual que va patir una dona al carrer Aribau, al barri de Galvany, la matinada de dissabte a diumenge després del tancament de les discoteques que hi ha situades entre Travessera de Gràcia i l’avinguda Diagonal. Segons han explicat aquest dilluns fonts policials a El Jardí, “no hi ha novetats” sobre el cas i es continua buscant l’agressor.
La víctima va haver de ser trasllada a l’Hospital Clínic després que en un primer moment rebés l’atenció de la Guàrdia Urbana, que va posar el cas en coneixement dels Mossos perquè obrissin una investigació.
L’agressió sexual va tenir lloc la mateixa setmana del 25-N, el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones. Segons les últimes dades, aquest any s’han registrat més d’11.000 denúncies per violència masclista a Catalunya, 804 per violació i 1.451 per abusos sexuals, segons els Mossos.