Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Alumnes de l’escola Horitzó necessiten ajuda per crear un jardí vertical

Lectors d’el Jardí, ajudem a crear aquest nou espai verd al barri?

Publicat el 29.11.2018 16:04 · Actualitzat el 29.11.2018 16:31

Notícies de Sant Gervasi

Carme Rocamora

Un grup d’alumnes de tercer d’ESO de l’escola Horitzó (la Bonanova), ha engegat un projecte de crowdfunding per crear un jardí vertical i així fer de l’escola un espai més sostenible i verd.

Els estudiants expliquen que aquests jardins presenten diversos beneficis, com ara la reducció de la temperatura interior d’un habitatge a l’estiu, o bé el manteniment d’aquesta durant l’hivern –suposant un estalvi de 500€ per metre quadrat l’any-, i així mateix relaten que un metre quadrat de vegetació absorbeix 130 grams de pols en un any.

Publicitat

El pressupost de construcció d’el jardí és de 630 € el metre quadrat i inclou el jardí vertical, el sistema de reg, la selecció botànica, els substrats o bé l’assessorament d’un especialista, i l’objectiu dels estudiants és arribar als 4 metres quadrats, el que suposa 2.520 €. Les aportacions, que oscil·len entre més de 0 i 100 €, són recompensades amb diversos objectes com ara un calendari o un llibre digital.

Un projecte imprescindible per aconseguir una ciutat més sana i sostenible, nascut d’un grup de joves amb idees clares. Lectors del Jardí, ajudem a crear aquest nou espai verd al barri?

 

 

Notícies relacionades

‘Compartint memòries’, un projecte que uneix alumnes i malalts d’Alzheimer

Estem convençuts que contribuïm a conscienciar i sensibilitzar les generacions més joves de l'impacte de les malalties neurodegeneratives, escriu E. Iturmendi

Una classe de 4t d’ESO de Vallvidrera construeixen un veler des de zero: «Ha estat molt emocionant»

Aquest projecte, vinculat a la Copa Amèrica i a la promoció de l'economia blava, s'integra dins del programa educatiu europeu HARBOR

Un passeig per Sarrià amb alumnes de l’aula d’acollida de l’escola Santa Isabel

Infants del 4t de Primària expliquen a El Jardí la seva experiència

Un centenar d’alumnes de Sarrià-Sant Gervasi es forma en lluita antiracista

La Fundació Guné, l'Associació Dëkkandoo i Tanquem els CIE entren a l'Institut Montserrat, Costa i Llobera i al 19@
spot_img

Les obres de remodelació de la coberta del Dipòsit del Rei Martí començaran dilluns

L'actuació preveu millorar l'accessibilitat de l'espai amb un itinerari adaptat, un ascensor i noves escales

«Com fer invisible una persona?»: la nova campanya d’ASSÍS per visibilitzar el sensellarisme

ASSÍS, referent en l’acompanyament de les persones sense llar, ha llançat una nova campanya per visibilitzar als qui viuen al carrer

Ràdio Farró repetirà especial per la Setmana de la Ciència amb un programa obert al públic a Vil·la Urània

El programa Fenòmens Naturals, conduït per Cristina Junyent, s'enregistrarà aquest dissabte 14 de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí