Publicitat

Álvaro Clapés-Saganyoles, nou secretari general de la JNC

Veí del Farró, és conseller de Junts a Sarrià - Sant Gervasi des de l'últim mandat i fa 7 anys que milita a la Joventut Nacionalista de Catalunya

Publicat el 22.3.2021 19:51

La Mirada Jove

Carme Rocamora

El conseller de Junts a Sarrià – Sant Gervasi i veí del Farró Álvaro Clapés-Saganyoles ha estat escollit nou secretari general de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC), el màxim càrrec d’aquesta organització juvenil nascuda l’any 1980.

Clapés-Saganyoles, que és militant de l’organització des de fa 7 anys, assumeix el càrrec durant els pròxims dos anys després que s’hagi celebrat aquest cap de setmana a Vidreres i Maçanet de la Selva el XXI Congrés de la JNC. El nou secretari general, de 28 anys, va cursar Ciències Polítiques i el Màster en Gestió Pública, i és conseller del districte des d’aquest últim mandat. Durant dos anys va ser cap de la JNC de Sarrià – Sant Gervasi, i després va fer el salt al Comitè executiu nacional de l’organització.

Publicitat
Álvaro Clapés intervé al XXI Congrés de la JNC © Cedida

En la seva intervenció en el Congrés, ha apostat perquè la JNC esdevingui “un actor que ajudi a sumar complicitats, idees, experiència juvenil, ganes de treballar i esperit crític”, i ha reivindicat que l’organització segueixi sent una eina útil per treballar “per la llibertat i el benestar de Catalunya i la seva gent”.

També ha definit els tres grans objectius que es fixa l’organització en aquest nou mandat, consistents en treballar perquè Catalunya sigui una nació lliure, pròspera i plena d’oportunitats; treballar per la independència de Catalunya, l’amnistia dels presos i preses polítiques, el retorn dels exiliats i la fi de la repressió contra el moviment independentista.

En l’acte de cloenda del Congrés hi han participat el president Carles Puigdemont i el secretari general de Junts, Jordi Sànchez. Així mateix, a l’acte també hi han assistit els consellers Jordi Puigneró, Damià Calvet, Ramon Tremosa i Miquel Sàmper; les conselleres Meritxell Budó, Àngels Ponsa i Meritxell Borràs; el diputat i secretari segon de la Mesa del Parlament, Jaume-Alonso Cuevillas; l’alcaldessa de Maçanet, Natàlia Figueras; l’alcaldessa de Girona i diputada, Marta Madrenas; l’alcalde de Vidreres, Jordi Camps i el secretari d’organització de Junts per Catalunya, David Saldoni.

Assistents al XXI Congrés de la JNC © Cedida
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Junts força un ple extraordinari perquè Gay reti comptes sobre els incompliments del mandat

Els juntaires reclamaran al Govern socialista que doni una resposta individualitzada per cada una de les iniciatives que s'han aprovat al Consell Plenari i que no s'han executat

Junts impulsa els “Sopars de Santa Eulàlia” per reivindicar la identitat i els valors de Sarrià – Sant Gervasi

La primera edició reuneix fins a un centenar de referents culturals, socials i econòmics de Barcelona amb la participació del president Artur Mas

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida
spot_img

Monte Ramos explora el diàleg entre pintura i tèxtil a la Fundació Felícia Fuster

L’exposició El biaix de la pintura, comissariada per Elina Norandi, reuneix tretze obres que reivindiquen el fil, la costura i el brodat com a llenguatge artístic

El Monestir de Pedralbes celebra 700 anys d’història

El centenari començarà el 26 de març del 2026, recordant la col·locació de la primera pedra de l’absis de l’església, i acabarà el 3 de maig del 2027, per commemorar l’entrada de la primera comunitat de monges clarisses

“La cuina vegetariana de sempre”: el nou llibre de fra Valentí

La cuina vegetariana tradicional, fruit de les necessitats i de la cultura ancestral del país, ens pot ajudar a ser més prudents en el menjar

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí