Publicitat
spot_img

Anna Grau hi torna contra El Kubo: “Viuen a costa del terror de propietaris i veïns”

L'alcaldable de Cs carrega contra els que defensen que ocupar és progressista i assegura que estar-hi en contra no és ser "fatxa"

Publicat el 4.5.2023 12:40

Política

El Jardí

“Ja n’hi ha prou de fer com que l’ocupació és progressista i anomenar-nos fatxes als qui ens oposem a ella”. Aquestes han estat les paraules que Anna Grau, diputada de Ciutadans i candidata a l’alcaldia de Barcelona, ha proferit a Carles Campuzano, conseller de Drets Socials, durant la sessió de control del Govern del dimarts.

Publicitat

Grau ha assegurat que “no hi ha cap ocupació que no sigui un delicte violent” i ha posat com a exemple El Kubo i La Ruïna, edificis ocupats a la plaça Bonanova. L’alcaldable de Ciutadans ha assegurat també que “cada vegada són més els aprofitats que viuen a costa del terror de propietaris i veïns”.

Publicitat

No és la primera vegada que Grau fa servir El Kubo per a les seves intervencions al Parlament. Ja ho va fer l’abril passat, quan va anunciar que es concentraria setmanalment davant dels edificis de La Bonanova per exigir-ne el desallotjament. Fa uns dies, Grau va enviar una carta als diputats convidant-los a afegir-s’hi. La CUP la va estripar.

Ciutadans no és l’única força política que ha optat personar-se davant d’El Kubo i La Ruïna durant la precampanya electoral. Ho han fet també el PP, Valents i Vox. Aquests últims es van sumar a la concentració de rebuig de la setmana passada, en què la policia va acabar carregant contra el bloc de suport als ocupes.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així serà el nou carrer de Cister: ampliació de voreres i més verd

Al Consell de Barri de la Bonanova, Districte també posa data a l'obertura del bar de Vil·la Florida i a l'espai verd a l'antic El Kubo

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí