Publicitat

Apunyalen dos vigilants de seguretat d’una discoteca de Sarrià-Sant Gervasi

Segons 'El Caso' l'atac s'ha produït quan un grup d'homes ha estat expulsat del local per haver molestat unes dones

spot_img

Publicat el 27.9.2023 7:37

Societat

El Jardí

Dos vigilants de seguretat d’una discoteca del carrer Doctor Fleming, Nubar, al límit dels barris de Galvany i Sarrià, van resultar ferits per apunyalament la nit de diumenge a dilluns, segons ha avançat El Caso i han confirmat els Mossos d’Esquadra.

Publicitat

La policia catalana ha obert una investigació i busca els autors de l’atac que, segons el citat mitjà, es va produir cap a quarts de tres de la matinada quan el personal de seguretat del local va expulsar un grup d’homes acusats de molestar unes dones.

Publicitat

Un cop fora, els homes es van encarar amb els vigilants i van treure una arma blanca amb què van ferir a dos d’ells. Segons els Mossos, no es tem per la vida dels dos vigilants.

Vinculats al grup criminal Casuals 

Segons ha informat el diari Ara, en data de 7 de novembre del 2023, els Mossos d’Esquadra han acabat detenint tres homes com a responsables de l’atac. Tots ells formen part dels Casuals, el grup criminal nascut dels Boixos Nois, el grup d’aficionats radicals del Futbol Club Barcelona.

Segons el mateix mitjà, els tres detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs i com a mesura preventiva no es poden acostar a menys d’un quilòmetre de la discoteca.

Notícies relacionades

Detingut un jove acusat de trencar la mandíbula a un altre a Sarrià

L'agressió va tenir lloc la segona nit de la Festa Major i segons Betevé el jove agredit va ser operat d'urgència al Clínic

Detingut l’home atrinxerat en un pis de Sarrià

Segons ha informat 'La Vanguardia', havia amenaçat dos joves amb una arma que ha resultat ser falsa

La discoteca per a persones amb discapacitat intel·lectual torna a Luz de Gas

Societat Social.cat / AMIC Ara sí que la frase de Ludàlia 'Els diumenges són nostres' té tot el sentit. L'associació organitzarà, com ja feia abans de...
spot_img

Quins edificis de Sarrià-Sant Gervasi participen en les Setmanes d’Arquitectura 2025?

Del 12 de maig al 28 de juny, nou espais del districte acullen exposicions, concursos i tallers, entre altres

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí