Publicitat

Arriba la dolça festa de Sant Medir a Sarrià i Sant Gervasi

Aquest any al nostre districte surten tres de les cinc colles que hi ha: la Nova, l’Antiga i la Humorística

spot_img

Publicat el 2.3.2020 7:00

Cultura

El Jardí

Dimarts, 3 de març, torna la festa més dolça de l’any amb les romeries de Sant Medir que omplen els carrers dels districtes de Sarrià – Sant Gervasi i de Gràcia de caramels.

Aquest any al nostre districte surten tres de les cinc colles que hi ha: la Nova, l’Antiga i la Humorística.

Publicitat

A les 9.30 h – Rua de la Colla Nova de Sarrià pel casc antic del barri de Sarrià, amb la participació dels veïns i veïnes i les escoles.

A les 9.30 h – Rua de la Colla Antiga de Sant Medir de Sant Gervasi, pel barri del Putxet i el Farró.

A partir de les 10.50 h – Arribada a la Seu del Districte on tindran lloc els diferents parlaments amb un representant de la Federació de les Colles de Sant Medir, un representant de cada una de les colles, amb la presidenta del Consell del Districte, Eva Parera, i amb el regidor del Districte, Albert Batlle.

A continuació tindrà lloc l’intercanvi de regals entre el representant del districte i les colles. Per part del Districte s’obsequiarà amb un pom de violetes a les colles i a la Federació.

Per finalitzar s’oferirà un ‘pica-pica’.

A partir de les 17 h – Les  colles  de  Sarrià – Sant  Gervasi  participen  a  la  cercavila  pels carrers i les places del barri i es desplacen cap a Gràcia.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Les colles de Sant Medir a Sarrià i Sant Gervasi comencen a desaparèixer

Les tres agrupacions que sobreviuen encara sortiran el març del 2024, però disposar de pocs socis els dificulta la supervivència econòmica

Sant Medir porta la dolçor al Putxet i el Farró i a Sarrià

Fotogaleria Fotos: Frederic Esteve i Mireia Monjo Els carrers del Putxet i el Farró, i també de Sarrià, han tornat a tastar aquest any la dolçor...

Sant Medir 2023 a Sarrià-Sant Gervasi

Aquest any surten tres colles: la Nova de Sarrià, la Humorística i l'Antiga de Sant Medir

La celebració de Sant Medir torna a il·lusionar els carrers del Farró

Crònica d'una tarda de Sant Medir al Farró amb rostres carregats d'il·lusió
spot_img

Crònica de la diada de Sant Jordi per combatre la nostàlgia

Una festa multitudinària a Sarrià amb el protagonisme de les llibreries i les signatures d’autors

La casa Reñe: característiques i curiositats

Un habitatge unifamiliar del Putxet que mostra una cara més domèstica del modernisme, amb detalls ornamentals però allunyat de les grans construccions de l’època

Sant Jordi 2026 a Sarrià – Sant Gervasi: les propostes a tots els barris del districte

Descobreix la programació completa per al Sant Jordi a Sarrià - Sant Gervasi i els detalls de cada proposta

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí