Publicitat

Assalten un home i li roben el rellotge al carrer Escoles Pies

Els robatoris amb violència a la ciutat han baixat un 17,5 % segons la Junta Local de Seguretat

spot_img

Publicat el 7.7.2022 15:18

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra busquen a dos lladres acusats d’un robatori amb violència un rellotge d’alta gamma a un home aquest dimarts al vespre al carrer de les Escoles Pies, a la Bonanova, segons ha avançat el digital El Caso i ha confirmat el cos policial a El Jardí.

Publicitat

Segons la informació facilitada pels Mossos, el rellotge sostret està valorat en uns 50.000 euros, i la víctima presenta lesions al nas i al braç després que els assaltants, dos homes, s’hi acostessin amb una moto per robar-li.

Publicitat

Els lladres van aconseguir escapar amb el rellotge i Mossos els estan buscant.

Baixen un 23 % els fets delictius a la ciutat

Aquest dijous s’ha reunit a l’Ajuntament de Barcelona la Junta Local de Seguretat amb la presència de Mossos d’Esquadra i Guàrdia Urbana, que han transmès que els fets delicitus a la ciutat han disminuït en un 23 % durant els primers cinc mesos de l’any, en comparació amb tres anys enrere.  Els robatoris violents a la via pública també se situen un 17,5 % per sota respecte el 2019.

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, han presidit la Junta Local de Seguretat on també hi era el regidor del districte i tinent d’alcaldia de Seguretat a la ciutat, Albert Batlle, i la delegada del Govern espanyol a Catalunya, Maria Eugènia Gay.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sancionen la discoteca Barroko’s del carrer Aribau per tenir sis treballadors sense contracte

El mateix local d'oci nocturn de Sant Gervasi - Galvany va ser notícia fa un any perquè dos porters van deixar en coma un client

Denunciat un conductor per triplicar la velocitat permesa a la Via Augusta: circulava a 143 km/h

Els fets van passar dimecres i segons el règim sancionador l'home s'exposa a penes de presó de 3 a 6 mesos, multa o treballs comunitaris, a més de la retirada del carnet

La nova comissaria de la Guàrdia Urbana es començarà a construir a finals d’any

Ho ha dit Albert Batlle, que ha obert la porta a recuperar les oficines actuals del cos a l'edifici històric de Can Ponsic per a "usos culturals"
spot_img

Clíniques Mi, el primer centre de l’estat espanyol que obté el màxim reconeixement internacional per l’atenció al càncer de pulmó

La clínica de les Tres Torres és distingit amb l'IASLC Cancer Care Team Award, i s’afegeix així a una llista exclusiva de centres de referència mundial

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]