Publicitat

Assemblea a la Llar

spot_img

Publicat el 17.4.2017 16:33

Gent gran

Jaume Busquests

El passat 22 de febrer la Llar Mossèn Lluís Vidal, potser enguany molt al principi del període legal per fer-ho, moguts per un afany d’actualitzar la Junta de Govern i posar al dia la futura programació, es va celebrar la Junta ordinària.

Publicitat

Les limitacions personals i l’edat, no ens han impedit portar a terme gran part de les activitats programades, donar a conèixer la Llar i obrir de bat les portes per acollir a tothom que vulgui saber què fem i que volem fer de 5 a 8 de la tarda tots els dies laborables de dilluns a divendres.

Publicitat
Escena de l’obra de teatre. Fotografies de la Llar de Mn. Lluís Vidal

Volem que tothom pugui trobar acolliment per l’oci, participar i gaudir de la nostra coral, excursions i visites culturals, celebració de totes les festes tradicionals amb piscolabis o altres idoneïtats, reflexions periòdiques sobre temes sanitaris que programem amb el CAP del barri, i altres de qualsevol altre ordre que en poden ajudar a estar al dia.

El Jardí de Sant Gervasi ens ajuda a donar-nos a conèixer informant de les nostres activitats, a les que per acord d’aquesta Assemblea, s’hi afegeixen unes sessions de diàleg entorn de notícies i vivències i un grup d’ajut i promoció de treballs que aportem a la “botigueta” de Sant Joan de Déu.

En la memòria aprovada per a Junta es reflecteix el bon resultat de la feina feta, i en el pla de treball per aquest any suggerents excursions i activitats lúdiques, com la que va tenir lloc l’endemà de l’Assemblea celebrant el Dijous Gras amb la truita i la coca de llardons, i gaudint de la representació de l’obra teatral Un prometatge d’A. Txékhov a càrrec del grup Teatre truca a la porta.λ

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una etapa activa i plena d’activitat: Dia Internacional de la Gent Gran

"Afavorir una vida social rica, participar de manera compromesa en l'entorn i promoure l’autonomia el màxim temps possible són elements essencials perquè les persones grans se sentin valorades, escoltades i implicades"

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

Com assolir el benestar per a la gent gran a l’estiu?

Consells per adaptar les rutines a les altes temperatures

Sense esperar res a canvi: Gràcies, avis

"Ignorar el seu valor empobreix la nostra societat, perquè perdem l'oportunitat d'aprendre de la seva experiència i saviesa", escriu Puig
spot_img

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

Els Tabalers de Sarrià celebren 10 anys

Per celebrar l’ocasió, els Tabalers de Sarrià han convidat 10 colles d’arreu de Catalunya per compartir una trobada de percussió a la plaça de Pere Figuera i Serra, en el marc de la Festa Major de Sarrià, el pròxim 11 d’octubre

La Fundació Esmen celebra 35 anys al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies

L’entitat de Barcelona commemora el seu aniversari amb un acte cultural i comunitari el 10 d’octubre a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí