Publicitat

Batlle admet que “no hi ha calendari” per la posada en marxa del Tramvia Blau

Ha explicat que no renuncien a buscar patrocinis pel Tramvia, com podria ser el Cosmocaixa, "perquè col·laborin en la recuperació"

Publicat el 30.6.2020 21:24 · Actualitzat el 30.6.2020 21:32

Societat

Carme Rocamora

“En aquests moments no hi ha calendari de la seva posada en marxa”. Així de clar s’ha pronunciat el regidor del districte, Albert Batlle, en l’Audiència Pública de Sarrià – Sant Gervasi celebrada aquest dimarts de forma semipresencial.

Ho ha dit en resposta a una veïna que ha demanat per l’estat del Tramvia Blau, i ha destacat que “està clar” que és un element icònic i que d’una forma o altra s’ha de buscar la manera de recuperar-lo en un futur, també amb la reurbanizació “necessària” del conjunt de l’avinguda del Tibidabo.

Publicitat

Ha argumentat que no és un problema pels aspectes de mobilitat perquè això ja està cobert amb el bus de barri, però ha destacat el caràcter emblemàtic del Tramvia, que va fer el seu últim viatge l’1 de febrer de 2018.

També ha explicat que no renuncien a buscar patrocinis pel Tramvia, com podria ser el Cosmocaixa, “perquè col·laborin en la recuperació”.

El mes de febrer la regidora de Mobilitat, Rosa Alarcón, va anunciar que s’iniciaria la licitació pel canvi de la seva estructura. Després d’això, tal i com va avançar el Tot Barcelona, es va fer públic el desestiment de la convocatòria de la licitació “per estalviar per la pandèmia”.

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’esperat retorn del Tramvia Blau ja té projecte i data

Durant tot el 2026 es farà un procés participatiu sobre la remodelació de l'avinguda Tibidabo i la recuperació de l'emblemàtic vehicle, i s'espera incloure el projecte -estimat en més de 40 milions d'euros- en els pressupostos del 2027

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

Èxit a l’avinguda del Tibidabo per recordar la Copa Tibidabo de motor i l’absència del Tramvia Blau

Milers de persones han celebrat aquest dissabte la història del motor en una jornada reivindicativa del patrimoni de la mobilitat
spot_img

Quatre veïns de Sarrià – Sant Gervasi es presenten a les primàries de Junts per a les municipals de Barcelona

Jordi Martí, Glòria Freixa, Jaume Alonso Cuevillas i Pilar Calvo competiran per ser els alcaldables del partit a la capital catalana

Caus i esplais ocupen la plaça del Consell de la Vila per exigir locals propis: “Sense claus no hi ha lleure”

Desenes de nens i nenes realitzen activitats d'oci i pintades de cartells reivindicatius en una acció simultània a tota la ciutat

L’ou com balla arriba per primer cop a Sarrià

Des del dijous 4 fins al diumenge 7 de juny, Sarrià – Sant Gervasi s’engalana per acollir la festa del Corpus

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí