Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Casa Sagnier promou tallers de música contra el racisme

El Festival Hip-Hop contra el Racisme coincideix amb la setmana del Dia de l’Eliminació de la Discriminació Racial i el Dia de la Poesia

Publicat el 13.3.2022 7:00 · Actualitzat el 21.3.2022 10:56

Societat

El Jardí

El Festival Hip Hop contra el Racisme torna el dilluns 21 de març a Sarrià – Sant Gervasi coincidint amb la setmana del Dia de l’Eliminació de la Discriminació Racial i el Dia de la Poesia. L’Espai Jove Casa Sagnier acull una setmana plena d’activitats gratuïtes, que acabarà el dissabte 26 de març amb una jornada de hip-hop i cultura urbana.

Escriure contra el racisme, rapejar contra el racisme i dibuixar contra el racisme són algunes de les activitats que es poden fer amb inscripció prèvia.

Programa d’Activitats

  • Dilluns 21 de març de 17.30 a 19.30 h: Taller de grafit
  • Dimarts 22 de març de 17.30 a 19 h: Taller de Producció Musical
  • Dimecres 23 de març de 17.30 a 19 h: Taller de Beatbox
  • Dijous 24 de març de 17.30 a 19.30 h: Taller d’Afrobeats
  • Divendres 25 de març de 17.30 a 19.30 h: Cinema HHCR
  • Dissabte 26 de març de 12 a 22 ho: Jornada Hip Hop contra el Racisme
Publicitat

La imatge del cartell del festival Hip Hop contra el Racisme és de la creadora visual Patricia AlSur, d’origen colombià i actualment instal·lada a Barcelona. Hip-Hop Contra El Racisme està organitzat per l’Espai Jove Casa Sagnier en col·laboració amb l’associació cultural Llobregat Block Party.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí