Publicitat

Caus i esplais ocupen la plaça del Consell de la Vila per exigir locals propis: “Sense claus no hi ha lleure”

Desenes de nens i nenes realitzen activitats d'oci i pintades de cartells reivindicatius en una acció simultània a tota la ciutat

Publicat el 5.6.2026 14:00 · Actualitzat el 5.6.2026 14:00

Per accedir al contingut crea un compte gratuït

Fes-te un compte i podràs accedir a totes les notícies i rebre comunicacions d’El Jardí
En registrar-te acceptes la nostra política de privacitat i rebre comunicacions d'El Jardí. Pots donar-te de baixa en qualsevol moment des de qualsevol correu.
OR

Llegeix

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El cau Mare de Déu de Montserrat, guardonat pel projecte solidari amb la DANA

Societat El Jardí L’Agrupament Escolta i Guia Mare de Déu de Montserrat (Sant Gervasi-la Bonanova) ha estat reconegut amb el Premi de l’Associacionisme Educatiu 2025 —dotat amb...

La manca d’espais, el principal problema de l’associacionisme juvenil a Sarrià – Sant Gervasi

El Consell de la Joventut de Barcelona conjuntament amb 10 entitats del districte ha elaborat un informe sobre l'estat de l'associacionisme
spot_img

Sarrià – Sant Gervasi guanya 9 espais d’ombra aquest estiu

Les noves zones se situen a parcs, escoles i places

Open Barri a Sarrià i Vallvidrera: programa d’activitats i espais oberts

Les portes obertes amb visites gratuïtes seran el cap de setmana del 27 i 28 de juny

Sant Joan 2026 a Sarrià – Sant Gervasi

Sarrià i el Farró organitzen revetlla

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí