Divendres 08, desembre 2023
12.4 C
Sant Gervasi
12.3 C
Sarrià
Publicitat

Cinc coses sobre Xavier Trias i Sarrià-Sant Gervasi

Va estudiar a una coneguda escola de Sarrià i durant els últims mesos ha ubicat el seu despatx a una coneguda cafeteria del carrer Beethoven

Publicat el 12.5.2023 11:30

Política

El Jardí

Xavier Trias i Vidal de Llobatera (Barcelona, 1946) és el candidat de Junts a l’alcaldia de Barcelona, tot i que es presenta sota la marca ‘Trias per Barcelona’. Va ser alcalde de la ciutat entre el 2011 i el 2015, quan Ada Colau es va presentar per primera vegada a les eleccions i va sortir-ne guanyadora com a primera dona alcaldessa.

  • Des de fa mesos ha fet servir com a despatx de visites i espai de reunions una coneguda cafeteria del carrer Beethoven: la Farga.
  • Durant la seva etapa d’estudiant universitari de Medicina, jugava a l’equip Sporting Medicina, que tenia el seu camp de futbol a l’actual parc de Piscines i Esports.
  • De jove va estudiar a l’escola dels Jesuïtes de Sarrià.
  • Viu al barri de Galvany, a Sant Gervasi, molt a prop del pulmó verd que suposa el Turó Parc.
  • La seva és la llista que incorpora més persones de Sarrià-Sant Gervasi: Jordi Martí Galbis, Montse Cantín, Titón Laïlla, Pol Lliró, Lluís Bordas i Montserrat Gasol.

Llista de Xavier Trias a les eleccions municipals 2023 a Barcelona

Publicitat

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 30€ l'any
PDF + PAPER per 45 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.