Publicitat

Ciutadans acusa Batlle de fer servir la Guàrdia Urbana a Sarrià pel seu benefici polític

El regidor Paco Sierra demana a Albert Batlle el mateix dispositiu de la Festa Major de Sarrià a tots els districtes

spot_img

Publicat el [wpdts-custom start="post-created" format="j.n.Y G:i"]

Política

Sergi Alemany

Ciutadans acusa el tinent d’alcaldia de Seguretat a Barcelona i regidor del districte de Sarrià-Sant Gervasi, Albert Batlle, d’utilitzar a la Guàrdia Urbana a Sarrià pel seu benefici polític, pel dispositiu emprat durant la celebració de la Festa Major fa tres setmanes.

Publicitat

El regidor Paco Sierra (Cs) va afirmar aquest dimecres en la seva intervenció davant la Comissió de Presidència de l’Ajuntament de Barcelona que el dispositiu de seguretat a Sarrià «va ser molt positiu», però va alertar que «no sols pot fer-se en un districte per pur interès personal del regidor», alhora que va reclamar a més que el mateix dispositiu s’apliqui a la resta de districtes. Sierra va acusar el govern municipal de «tractar de forma diferent els barcelonins pels seus propis interessos personals”.

Publicitat

Paco Sierra també va opinar que «és una molt bona notícia» que no hi hagi hagut incidents a la Festa Major de Sarrià, com va passar fa un any, i va voler felicitar els agents de la Guàrdia Urbana pel seu treball. Tot i això, va insistir que Batlle va fer servir «un dispositiu polític per a minimitzar l’impacte negatiu ocorregut després dels incidents de La Mercè».

El govern municipal defensa un mateix dispositiu arreu

Segons van reconèixer fonts municipals a El Jardí a principis de mes, quan es va celebrar la Festa Major de Sarrià, el dispositiu d’aquest any -conjunt entre Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra- va ser «superior al de l’any passat» ara que no hi ha restriccions d’aforament per la pandèmia, amb la idea d’aplicar-lo per igual a totes les festes majors dels 10 districtes de la ciutat.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

La Plataforma de Festes Majors i el CAB donen suport a la Casa Orlandai

Les dues entitats reclamen revisar les restriccions acústiques i obrir un diàleg per trobar solucions als concerts del centre cívic, mentre ERC demanarà a l’Ajuntament que protegeixi la continuïtat de les festes majors

La Festa Major la fem entre tots. Gràcies, Sarrià!

"La celebració és retrobar-nos, compartir els carrers, mantenir vives les tradicions i crear-ne de noves. És teixir vincles entre generacions, sentir-nos part d'una comunitat i recordar que Sarrià continua sent una vila amb identitat pròpia": l'article de la Comissió de Festes del Roser

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí