Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Clàssica al Nota79

Publicat el 18.2.2018 12:00

Arts i lletres

http://www.nota79.cat/

La sala Nota79, situada al barri del Farró, entre Sant Gervasi i Gràcia, és la dinamitzadora de la música en directe en l’escena local amb una extensa programació de blues, jazz, tango, rumba, pop, soul, funk… Comença el cicle d’hivern de música clàssica, el qual tindrà lloc diversos diumenges, a les 19:30 h, al llarg dels mesos de febrer i març.

L’objectiu del cicle és gaudir de l’esperit de la música clàssica en un entorn més proper i íntim, en el què l’espectador se senti imbuït del virtuosisme dels músics en un ambient relaxat, al mateix temps que pot degustar una beguda en tan exclusiva ocasió.

En els quatre concerts del cicle d’aquest hivern, es concedeix un gran protagonisme a autors catalans:

Publicitat

—4 de febrer, Compositors d’ara i d’abans.
Efrem Garcia i Gerard López, piano a 2 i 4 mans

—18 de febrer, El cant dels ocells,
Bernat Padrosa, guitarra

—25 de febrer, Cançó catalana,
Jordi Cortada, tenor

—11 de març, Els sons de la veu, el clarinet i el piano,
Ximena Agurto, soprano, Eduardo Javier Ysla, clarinet, i Efrem Garcia Salinas, piano.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

El tramvia entre Francesc Macià i Montesa estarà fora de servei del 10 al 12 d’octubre

TRAM oferirà un servei especial d’autobús que cobrirà el trajecte entre les parades afectades

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí