Publicitat

Colau visita discretament el Farró i el seu teixit veïnal i comercial

L'alcaldessa va visitar diversos llocs emblemàtics del barri amb el número dos a la llista dels comuns a les municipals, Joan Subirats

spot_img

Publicat el 27.3.2019 12:00

Política

Carme Rocamora

Més enllà dels actes institucionals, l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, també utilitza el temps per fer visites que consten en la seva agenda privada i en les quals no es convoca a la premsa, segons el seu equip “per facilitar la visita i no condicionar-la a l’atenció als mitjans.”

Publicitat

El passat 15 de març una d’aquestes visites va ser al barri del Farró, on Colau hi va assistir acompanyada pel seu número dos a les eleccions municipals, i veí del barri, Joan Subirats, que actualment és comissionat de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona.

Publicitat

Tot i que la premsa no estava convidada, El Jardí va parlar després amb l’equip de Colau, que va explicar que l’alcaldessa va visitar diversos llocs emblemàtics de la zona acompanyada també pel conseller de Barcelona en Comú al districte, Joan Manel del Llano.

En concret, Colau va visitar les xarcuteries Hernando i Bragulat, però també va parlar amb els membres de Caliu – L’Ateneu Divers, amb els quals s’està treballant des del consistori per trobar una seu definitiva després que els hagin apujat el preu del lloguer. L’alcaldessa de la ciutat també va visitar l’encara jove Teatre La Gleva, va fer el vermut a la Bodega Pàdua i va acabar visitant La Perrockia, la peculiar i divertida “perruqueria” del barri.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Allà on el cel toca la ciutat: un viatge a l’Observatori Fabra

123 anys d’astronomia, meteorologia i història al cor de Collserola

Així serà el nou carrer de Cister: ampliació de voreres i més verd

Al Consell de Barri de la Bonanova, Districte també posa data a l'obertura del bar de Vil·la Florida i a l'espai verd a l'antic El Kubo

Cuidar aquells que cuiden: una responsabilitat col·lectiva

Les persones que cuiden en l'àmbit no formal, majoritàriament dones, assumeixen aquest rol sense preparació prèvia, en contexts marcats per l'esgotament, la incertesa, la precarietat i la solitud

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí