Publicitat

Collboni intenta seduir els votants de Trias al Teatre de Sarrià

L’alcaldable del PSC carrega contra Junts: “És el candidat de la inseguretat”

spot_img

Publicat el 18.5.2023 22:21

Política

El Jardí

Des del Teatre de Sarrià, l’alcaldable del PSC per Barcelona, Jaume Collboni, ha mirat de seduir els votants de l’espai postconvergent de Sarrià-Sant Gervasi per rebre el seu vot, relacionant el candidat Xavier Trias (Junts) amb l’independentisme i el procés: “És el candidat de la inseguretat jurídica quan diu que pagarem impostos a la hisenda catalana; de la inseguretat política quan diu que farà complir el mandat de l’1-O, i de la inseguretat a la ciutat”, ha etzibat el socialista.

En un acte de campanya adreçat als col·legis professionals, on s’ha parlat d’economia, internacionalització, seguretat, civisme, mobilitat i sostenibilitat, Collboni ha assegurat que amb el PSC hi haurà un “govern ordenat” que farà complir les normes, que donarà estabilitat i farà “recuperar la tranquil·litat” perquè l’activitat professional i econòmica funcioni “correctament”.

Publicitat

Al seu costat, la número 2 de la llista, Maria Eugènia Gay, ha demanat treballar des de Barcelona per atraure esdeveniments internacionals i que la capital catalana no es quedi, només, amb el Mobile World Congress (MWC) o la fira ISE, del sector de l’audiovisual. Era el primer cop que Gay apareixia en campanya en un acte davant els mitjans de comunicació, i en un format conversa amb Collboni han anat repassant diferents punts del programa electoral del PSC per a la ciutat.

L’alcaldable socialista ha tancat l’acte assegurant que Gay el té “enamorat”: “L’Eugènia té moltes més capacitats de les que pugui tenir jo”, ha conclòs. Entre el públic, ha destacat la presència de l’exconseller de la Generalitat per Convergència, Santi Vila.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales
spot_img

Una revista francesa de decoració “art nouveau” va ser font d’inspiració per decorar la Casa Tosquella

L'article que va inspirar aquesta pintura va ser editat l'any 1905, on es poden observar tres peces dissenyades per Maurice Dufrêne

Mor Josep ‘Pitu’ Calderó, històric president del CP Sarrià

Havia rebut la Medalla d'Honor de Barcelona i la Medalla d'Or de la Generalitat per l'impuls del futbol entre el jovent de Sarrià

Mor Montserrat Cornet, escriptora de Galvany

L'any 2003 va ser reconeguda amb la Medalla de la Dona de Sarrià - Sant Gervasi

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí