Publicitat

Concurs del Cartell de la Festa Major

spot_img

Publicat el 28.4.2018 16:00

Notícies de Sant Gervasi

Comissió de Festes de Sant Gervasi

Concurs obert a tothom que hi vulgui participar, presentant una obra original (se’n pot presentar més d’una obra).

Publicitat

En cas de ser menor d’edat, s’hauran d’afegir les dades de contacte d’un tutor/a amb la pertinent autorització de participació del menor.

Publicitat

Les il·lustracions presentades es poden fer en qualsevol estil o tècnica, lliurades en format digital per a impressió en quadricromia (4 colors) i que fomentin els valors cívics i culturals de la Festa Major.

El cartell guanyador servirà per al cartell de la Festa Major, programes d’actes i altres peces promocionals.

El termini de presentació de les obres serà fins al 4 de maig de 2018 al Centre Cívic Vil·la Florida del carrer Muntaner, 544, de Dl. a Dv. de 10 a 21 h i Ds. de 10 a 13 h.

El veredicte del Jurat del concurs (membres de La Comissió de Festes de Sant Gervasi) serà inapel·lable i es farà públic el 15 de maig del 2018 al mateix centre Cívic Vil·la Florida.

El cartell guanyador i una selecció dels cartells presentats a judici del jurat seran exposats a la Biblioteca de Sant Gervasi Joan Maragall del carrer Sant Gervasi de Cassoles, 85 que durant les dates de la Festa Major tindrà exposició de cartells històrics de la Festa Major de Sant Gervasi.

El fet de participar en aquest concurs implica l’acceptació de les bases de participació que es poden consultar a la pagina web de Barnavasi: www.barnavasi.com, on també es detallen les característiques del concurs.

Premi:

El guanyador/a del concurs a més de la seva publicació com a imatge de la Festa Major de Sant Gervasi 2018, al cartell, programa d’actes i peces promocionals, rebrà la quantitat de 400 €, que seran lliurats en un acte dintre de la Festa Major de Sant Gervasi, del 9 al 19 de juny.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat
spot_img

Millores de l’accessibilitat a 4 punts dels barris de muntanya

Les actuacions es faran als carrers de Marmellà, Guerau de Liost, Claudi Sabadell i Roma

El cabusset: un ocell aquàtic que resideix tot l’any a Catalunya

És un excel·lent bussejador, ja que se submergeix durant 15-20 segons sota l'aigua i pot arribar fins a 20 metres per buscar aliment, petits peixos, nimfes d'insectes aquàtics i mol·luscs

Mediterràniament: el Quixot a Benidorm

"Si el Quixot visqués a la nostra època viatjaria sens dubte a Benidorm a la recerca de noves aventures. No se m’acudeixen moltes més ciutats al sud d’Europa on ell pogués demostrar tota la seva vàlua com a cavaller errant": l'escrit d'Aitor Romero

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]