Publicitat

Concurs del Cartell de la Festa Major

spot_img

Publicat el 28.4.2018 16:00

Notícies de Sant Gervasi

Comissió de Festes de Sant Gervasi

Concurs obert a tothom que hi vulgui participar, presentant una obra original (se’n pot presentar més d’una obra).

En cas de ser menor d’edat, s’hauran d’afegir les dades de contacte d’un tutor/a amb la pertinent autorització de participació del menor.

Publicitat

Les il·lustracions presentades es poden fer en qualsevol estil o tècnica, lliurades en format digital per a impressió en quadricromia (4 colors) i que fomentin els valors cívics i culturals de la Festa Major.

El cartell guanyador servirà per al cartell de la Festa Major, programes d’actes i altres peces promocionals.

El termini de presentació de les obres serà fins al 4 de maig de 2018 al Centre Cívic Vil·la Florida del carrer Muntaner, 544, de Dl. a Dv. de 10 a 21 h i Ds. de 10 a 13 h.

El veredicte del Jurat del concurs (membres de La Comissió de Festes de Sant Gervasi) serà inapel·lable i es farà públic el 15 de maig del 2018 al mateix centre Cívic Vil·la Florida.

El cartell guanyador i una selecció dels cartells presentats a judici del jurat seran exposats a la Biblioteca de Sant Gervasi Joan Maragall del carrer Sant Gervasi de Cassoles, 85 que durant les dates de la Festa Major tindrà exposició de cartells històrics de la Festa Major de Sant Gervasi.

El fet de participar en aquest concurs implica l’acceptació de les bases de participació que es poden consultar a la pagina web de Barnavasi: www.barnavasi.com, on també es detallen les característiques del concurs.

Premi:

El guanyador/a del concurs a més de la seva publicació com a imatge de la Festa Major de Sant Gervasi 2018, al cartell, programa d’actes i peces promocionals, rebrà la quantitat de 400 €, que seran lliurats en un acte dintre de la Festa Major de Sant Gervasi, del 9 al 19 de juny.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

Una mirada des de l’interior de l’Alzheimer

L’acompanyament ha de basar-se en el respecte, la dignitat i l’empatia: reconèixer la seva història de vida i posar el focus en les capacitats preservades és essencial per oferir una atenció més humana

El secret del pa que menges cada dia 

De la massa mare a la sopa d’all: un aliment quotidià que revela la nostra cultura i arrelament

Jordi del Barrio: “Les cadenes comercials no beneficien Sarrià, fan que el barri perdi personalitat”

El president de l'Eix Comercial de Sarrià assegura que el barri té un comerç "de proximitat, que no competeix en preus, sinó en valor”

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí