Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

David Viñolas i Albert Freixas oferiran un doble concert a la sala Nota 79

El doble concert és diumenge 29 de maig, a les 19 h de la tarda, a la petita sala de música en directe del Farró

Publicat el 19.5.2022 7:00

Cultura

El Jardí

Diumenge 29 de maig, a les 19 h de la tarda, David Viñolas i Albert Freixas pujaran a l’escenari de la petita sala de música en directe del barri del Farró, Nota 79. Viñolas ho farà per presentar el seu disc «5ET» i Freixas el seu tercer treball,»Chroma».

«5 ET» de David Viñolas

En aquest treball s’hi troben una majoria de composicions pròpies, escrites en el temps i ara arrenjadas per a formació de quintet clàssic (trompeta, saxo, piano, contrabaix i bateria) i algun stàndard. Un repertori inspirat en la tradició i acostant-se a la frescor i la calidesa de les formacions dels 60’s, fent que el quintet soni a grup, sense protagonismes, on tots els membres destaquen per igual. Aquest disc arriba després del seu disc de debut «Cap al Capvespre» (2014), d’enregistrar juntament amb el pianista Sergi Sirvent els dos volums de  «Recreacions tímbriques: De Mompou a Bartók» (2020), o «Nucli trio» (2021) entre d’altres.

Publicitat

«Chroma» d’Albert Freixas

Amb aques treball, el músic i compositor es consolida com una veu genuïnament interessant que decideix no anar a remolc de les modes, per oferir un discurs atemporal i de contrastable qualitat artística. Compta amb col.laboracions de luxe com els veterans jazzmen de l’escena barcelonina Jordi Gardeñas a les bateries i Tom Warburton als contrabaixos, David Calvo al saxo tenor i la músic resident a Austràlia, Leticia Nischang als cors femenins. Chroma és un disc fresc i original, on Freixas segueix en la seva línia de fusió estilística, sempre amb el seu segell propi, i cada cop més transparent en el seu gran amor cap a la música jazz.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Concert dels «valsos Boston» de Clifton Worsley en el centenari de la seva mort

L'Acadèmia Barcelona Concertante acull un homenatge conduït pel musicòleg Joan Montón

El Cicle de Música de Cambra ofereix un programa clàssic i brillant

Programa del cinquè i sisè concert del IV Cicle de Música de Cambra del Teatre Sarrià

La música com a eina terapèutica pels malalts d’Alzheimer

La música genera canvis en els mecanismes neuronals i, per tant, en les funcions cerebrals afectades provocant estímuls

L’any Alícia de Larrocha arriba al mes de l’aniversari de la pianista

El dia 22 de maig s'organitzarà un acte central entorn de la seva figura
spot_img

El Teatre de Sarrià afronta greus problemes de liquiditat després de la gestió dels últims anys i demana ajuda

L'actual president, Joaquim Campanyà, dimiteix després d'un canvi en la programació del centre que ha deixat la tresoreria sense prous fons per pagar factures pendents

Cal·listènia al Parc del Putxet

"El Parc del Putxet és un espai privilegiat per promoure la salut i la vida activa. La comunitat que s'ha creat al voltant de la cal·listènia és un exemple de com els espais públics poden generar convivència, relacions positives i benestar"

El teu mapa vital: com començar a llegir el teu «cel» personal

Només entenent els patrons que ens fan interpretar el món d'una manera o una altra, podrem entendre per què el nostre cos decideix activar certs símptomes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí