Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Desacords per la modificació del Passeig de la Bonanova

Publicat el 3.4.2017 9:00

Notícies de Sant Gervasi

Carme Rocamora (@CarmeCRS)

El passat mes de febrer a la revista vàrem informar de la modificació que va fer el govern municipal al Passeig de la Bonanova, suprimint un dels dos carrils just al tram on hi ha l’escola la Salle Bonanova i els seus dos edificis adjacents. Arran d’aquest fet alguns dels veïns i usuaris es van queixar, ja que tot i que se’ls hi havia comentat que es faria la modificació feia temps, s’ho van trobar d’un dia per l’altre. Els pares dels alumnes de la Salle fins i tot varen presentar un escrit de queixa i ara tots plegats s’han organitzat: el passat dijous 30 de març van decidir trobar-se els afectats de la zona: veïns, el director de La Salle, el representant de l’AMPA i també el conseller del Partit Popular Boris Valls, que hi va participar per ajudar-los a mantenir un diàleg amb el govern municipal per aconseguir restablir els dos carrils inicials.

Hi ha congestions a les hores punta
d’entrar al col·legi i els veïns
no poden accedir al pàrquing,
ja que s’han suprimit les línies discontínues

Publicitat

Els afectats van coincidir en què aquesta modificació està causant diverses problemàtiques amb congestions principalment a les hores punta d’entrar al col·legi i també perquè els veïns no poden accedir al pàrquing, ja que s’han suprimit les línies discontínues. Així doncs els veïns pretenen obrir un diàleg amb el Govern Municipal per aconseguir canviar aquesta situació.
Per la seva banda, en el seu moment el govern de Barcelona en Comú va confirmar que era una modificació conseqüent de la implantació de la xarxa ortogonal del bus per agilitzar la sortida de cotxes. El Grup Demòcrata ja es va pronunciar en el seu moment dient que aquest canvi s’havia fet d’una manera poc transparent i sense avisar als veïns que s’ho van trobar de cop.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

Els mites grecs com no els has llegit mai

La tetralogia de Stephen Fry que reinventa els grans relats de la mitologia amb humor, rigor i una mirada contemporània

Arriba la 14a edició de la Correm Junts, la gran festa de l’esport i la inclusió d’Aspasim

El proper 25 d’octubre, els carrers de Sarrià tornaran a acollir la milla inclusiva; les inscripcions estan obertes del 15 de setembre al 15 d’octubre

El CP Sarrià celebra 75 anys de futbol, barri i família

El club commemorarà l'aniversari amb una temporada plena d'actes oberts al barri, marcada pel record del fundador Josep 'Pitu' Calderó i amb l'objectiu de continuar sent una referència del futbol base

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí