Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Districte elaborarà un pla especial pels eixos comercials per Nadal a proposta del PP

Els populars busquen ajudar així al comerç que ha vist reduïda la seva activitat arran de la crisi derivada de la covid-19

Publicat el 22.10.2020 20:21

Política

Carme Rocamora

El Consell Plenari del Districte ha aprovat aquest dijous amb el vot favorable de tots els grups una proposició del PP, defensada pel seu conseller Isaac Martín, que demana acordar l’execució d’un pla especial de festes de Nadal a tots els eixos comercials de Sarrià – Sant Gervasi, amb l’objectiu de promocionar-los durant aquesta època festiva.

En la proposició, els populars argumenten que cal aquest impuls atesa la manca d’activitat dels comerços arran de la crisi derivada de la covid-19, a més de les dificultats en el sector de la restauració i l’hosteleria que ha hagut de tancar 15 dies, de moment, seguint les ordres de la Generalitat.

Publicitat

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La meitat de les famílies de Sarrià – Sant Gervasi es queden sense plaça a l’escola bressol pública

El Consell Plenari aprova una proposició de Junts que demana ajudar les famílies a pagar les quotes de les privades, però topa amb una oposició ferma del PSC, comuns i ERC

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les actuacions "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"

Jordi del Barrio: “Les cadenes comercials no beneficien Sarrià, fan que el barri perdi personalitat”

El president de l'Eix Comercial de Sarrià assegura que el barri té un comerç "de proximitat, que no competeix en preus, sinó en valor”

La incertesa sobre el final de les obres de l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles
spot_img

El Teatre de Sarrià afronta greus problemes de liquiditat després de la gestió dels últims anys i demana ajuda

L'actual president, Joaquim Campanyà, dimiteix després d'un canvi en la programació del centre que ha deixat la tresoreria sense prous fons per pagar factures pendents

Cal·listènia al Parc del Putxet

"El Parc del Putxet és un espai privilegiat per promoure la salut i la vida activa. La comunitat que s'ha creat al voltant de la cal·listènia és un exemple de com els espais públics poden generar convivència, relacions positives i benestar"

El teu mapa vital: com començar a llegir el teu «cel» personal

Només entenent els patrons que ens fan interpretar el món d'una manera o una altra, podrem entendre per què el nostre cos decideix activar certs símptomes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí