Publicitat
spot_img

El CDR de Galvany

Publicat el 20.2.2018 16:00

Notícies del barri

Elena Bulet

L’èxit de convocatòria de les veïnes i veïns de Galvany en les concentracions per reclamar l’alliberament dels presos polítics els ha portat a constituir-se com a CDR. El Comitè de Defensa de la República de Galvany es va crear el 29 de gener en assemblea. De moment, han realitzat una marxa i una manifestació al barri i ja preparen accions pels mesos vinents. Fan una crida a tothom que vulgui formar part d’alguna comissió, organitzades properament des de Telegram.

Una de les impulsores del CDR Galvany, explica que segueixen en contacte amb els altres CDR del districte: “són la nostra inspiració, hem nascut amb voluntat de sumar. Per tant, tota col·laboració i suports són recíprocs”.

Publicitat

El CDR ha organitzat dues reunions i en la darrera s’ha acordat que les assemblees i els tràmits administratius per les manifestacions es portin de manera rotatòria. Es pretén també mantenir l’activitat de manifestació al Galvany cada 15 dies.

Grups com el del guarniment de llaços, el de cartells i pancartes i el d’organització de la botifarrada estan oberts a la participació de tothom qui vulgui sumar-s’hi. També iniciatives com ara la de Dona i República i la de Mobile-Info Catalan Crisis-Hotels necessiten voluntaris.

El CDR Galvany és el tercer comitè de Defensa de la República de Sant Gervasi (els altres dos són els CDR Cassoles i CDR Farró). Al districte n’hi ha més, com els de Vallvidrera o el de Sarrià. Aquests comitès tenen la voluntat d’estar en permanent contacte i d’establir reunions periòdiques conjuntes a nivell de districte mitjançant el CDR Sarrià-Sant Gervasi, que actua com a coordinador.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La casa Dolors Solà

Arquitectura domèstica i detalls modernistes en un dels pocs habitatges unifamiliars conservats al carrer Ferran Puig

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Obiols rellotgers es trasllada a Canet de Mar després de 45 anys de servei a Sarrià

Societat Ana Rubió Jiménez La botiga Obiols Rellotgers, situada al carrer Benet Mateu, 62, ha abaixat la persiana després de 45 anys d’activitat al barri de Sarrià. El taller, fundat l’any 1980 per...

Una crida a mirar la pobresa sense indiferència, al cor de Galvany

El periodista Pau Duran analitza, durant una conferència a la parròquia de Sant Ildefons, l’exhortació 'Dilexi te' del papa Lleó XIV, un text que reprèn el llegat social de Francesc i apel·la al compromís actiu amb les persones pobres

“Era únic apropant-se a la gent, interessant-se per tothom”: un escrit dedicat a Frederic Bou

Lourdes Vallès dedica un article ple d'afecte al poeta sarrianenc, mort aquesta setmana a 90 anys

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí