Publicitat

El Cor Jove de l’Orfeó Sarrianenc interpreta ‘The Sound of Silence’ des del confinament

La peça de Simon & Garfunkel dirigida pel director del Cor, Gerard Ibañez, s'ha enregistrat durant els últims dos mesos en diferents punts de Catalunya

spot_img

Publicat el 19.5.2020 18:29

Cultura

El Jardí

El Cor Jove de l’Orfeó Sarrianenc ha publicat en les últimes hores un vídeo d’una versió del tema ‘The Sound of Silenci’, de Simon & Garfunkel, que de manera individual cada membre del cor ha estat treballant des de casa seva aquests dos mesos de confinament.

Publicitat

La peça musical es pot veure i escoltar a Youtube, on frega les 3.000 visualitzacions, i també a les xarxes socials del cor. Ha comptat amb la col·laboració al piano de Sergi Férriz i del beatbox (imitar sons amb la boca) Davbeatbox.

Publicitat

L’Orfeó Sarrianenc, creat l’any 1917, és una secció de l’Associació Centre Cultural Sant Vicenç de Sarrià. El Cor Jove de l’Orfeó Sarrianenc, format actualment per 40 cantarires, es va revitalitzar l’any 2015 quan el jove i actual director Gerard Ibáñez va agafar-ne la direcció.

L’ús de mascaretes i el distanciament físic són algunes de les mesures que estan estudiant la Federació Catalana d’Entitats Corals i el Moviment Coral Català per reprendre l’activitat dels assajos corals amb seguretat, després de l’estiu. El protocol haurà de ser aprovat abans pel departament de Salut.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els CAP del districte inicien la vacunació de la grip en infants d’entre sis mesos i cinc anys

El Dr. Roger Vinyeta (CAP Sarrià) diu que la vacunació "és sempre positiva, i més amb la grip"; fins ara, només es vacunava els infants de risc

La Primavera Coral reunirà una vintena de cors de Sarrià-Sant Gervasi en un mes de concerts

El centre cívic Pere Pruna organitza vuit actuacions musicals que retran homenatge a la compositora i veïna de la Bonanova Conxita Badia en el 125è aniversari del seu naixement

‘Fugir de les tenebres’: ciència, política i comunicació després de la covid

Un llibre de lectura fàcil i amena que interpel·la el lector, fa posar la guàrdia alta i obliga a revisar creences pròpies

Sarrià – Sant Gervasi, el tercer districte amb més ajudes al turisme i oci actiu durant la pandèmia

La majoria són hotels i agències de viatges i tenen plantilles de menys de 50 treballadors i treballadores
spot_img

Honorar, honorar-se, per Glòria Vilalta

"Honorant la meva vida honoro també els meus pares i els meus avantpassats. Això comporta no només agrair-los la vida, comporta també tenir-los presents i estimar-los, donar-los un lloc. Sigui en el cor o a casa, amb una fotografia"

Un viatge inèdit pel món de les begudes pairals

Fra Valentí Serra presenta "Begudes pairals i conventuals", un recull de les begudes de la tradició mediterrània

Neix un nou club de cúrling… ara a Sarrià

Un grup de sarrianencs recull el guant del Cúrling Vallvidrera i crea un club; com no hi ha pista de gel on entrenar, discuteixen tàctiques al Bar Nou Patum

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí