Publicitat

El parc del Tibidabo reobre les seves portes amb més activitats a l’aire lliure

Totes les persones hauran de fer servir mascareta i es limita l'aforament a un terç de la capacitat del recinte

spot_img

Publicat el 4.7.2020 17:21

Societat

El Jardí

El Parc d’Atraccions del Tibidabo ha tornat a obrir les seves portes aquest dissabte, en una temporada que estarà marcada per l’augment dels espectacles i activitats a l’aire lliure, i on es podran fer servir únicament les atraccions de l’exterior (el 70%), ja que les interiors estaran tancades per tal de garantir el gaudiment de l’espai d’una forma còmoda i segura en relació al coronavirus.

A l’acte d’obertura hi han assistit el primer tinent d’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, i el regidor de Sarrià – Sant Gervasi, Albert Batlle. Collboni ha destacat que serà l’edició més segura que se celebra, així com també la més “barcelonina” i “familiar”. Batlle per la seva banda ha cridat a la corresponsabilitat de totes les persones que utilitzin l’espai, garantint les distàncies de seguretat recomanades i fomentant l’higiene de mans. 

Publicitat
Entre altres coses, l’ús de mascareta és obligatori a tot el parc. A més, es potencia la compra d’entrades a través d’Internet i es limita l’aforament a un terç de la capacitat del recinte. Aquesta restricció també s’ha aplicat a les atraccions, als punts de restauració i a la resta d’espais. Durant el juliol i l’agost obrirà de dimecres a divendres de dotze del migdia a 21 hores i els caps de setmana fins a les 22 hores.
Albert Batlle i Jaume Collboni en una atracció del Tibidabo

Estrena de la nova app del Tibidabo

El Tibidabo estrena una nova aplicació per mòbil a través de la qual els visitants podran mantenir-se informats en tot moment de les novetats i saber tot el que passa al parc. L’app s’estrena en un moment clau, ja que també servirà per agilitzar el procés
de compra online d’entrades i informar al voltant de les novetats i mesures relacionades amb la situació sanitària actual. Entre altres coses, permetrà consultar el temps d’espera a les atraccions, l’agenda dels espectacles i animacions programades i marcar com a favorites les atraccions i situar-les al mapa interactiu.

Per tal de garantir la mínima afectació a les famílies sòcies del Tibiclub, es perllongaran els seus abonaments pel mateix període de temps que el Parc s’ha mantingut tancat.

A partir del 4 de juliol els Tibibusos tornaran a donar servei de manera habitual tot seguint les mesures sanitàries corresponents. D’aquesta manera els visitants tindran a la seva disposició 3 autobusos llançadora, ecològics i adaptats per a persones amb mobilitat reduïda que arriben directament al Parc des de diferents punts de la ciutat: el T2A des de Plaça Catalunya, el T2B davant del complex hospitalari Vall d’Hebron, i el T2C des de Plaça Kennedy.

Per accedir amb vehicle privat hi ha dues opcions, estacionar a l’Aparcament B:SM Sant Genís i agafar el T2B per arribar al Parc, o anar directament a l’aparcament del cim del Tibidabo, on es pot reservar plaça amb una antelació mínima de 24 hores.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

Collboni i ERC pacten quasi 2 milions per invertir a Sarrià-Sant Gervasi: aquests són els projectes

Els republicans acorden amb el PSC la construcció de dos carrils bici, l’execució del projecte dels Jardins d’Oriol Martorell, la pacificació d’Escipió i plans de mobilitat i millora de l’espai públic

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur
spot_img

Vil·la Urània organitza un mercat d’intercanvi de llibres per Sant Jordi

Els participants han de portar l'exemplar a Vil·la Urània del 15 al 22 d'abril abans d'emportar-se el seu llibre el dia de Sant Jordi

La incertesa sobre el final de les obres de la l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

Més que un derbi: el CP Sarrià i Sant Ignasi entre l’emoció i la urgència

Serà un partit marcat per la recent mort del fundador del C.P Josep Calderó i per la necessitat dels dos equips per allunyar-se de la zona de descens

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí