Publicitat

El partit de Parera passa a dir-se Valents per saltar a la política catalana

Barcelona pel Canvi canvia de nom i passa a dir-se Valents després de la marxa de Manuel Valls

spot_img

Publicat el 20.12.2021 20:10

Política

El Jardí

Barcelona pel Canvi, la formació nascuda el 2019 amb l’arribada a la capital catalana de l’exprimer ministre francès Manuel Valls, canvia de nom i passa a dir-se Valents. L’aposta arriba quatre mesos després que Valls abandonès el seu càrrec com a regidor a l’Ajuntament, posant fi a la seva curta etapa en la política municipal.

Publicitat

La veïna de Sant Gervasi, Eva Parera, es mantindrà al capdavant del partit assumint-ne la presidència. Parera és coneguda pels veïns de Sarrià-Sant Gervasi, on exerceix com a regidora presidenta al Consell de Districte. També és regidora a l’Ajuntament de Barcelona i diputada al Parlament de Catalunya, en aquest cas pel Partit Popular.

Publicitat

En un comunicat, Valents diu que neix per “acabar amb el poder decisiu” dels partits nacionalistes en la governabilitat d’Espanya, apuntant en concret a Esquerra Republicana, i que aposta per la unitat de totes les forces constitucionalistes a Catalunya.

En paraules de la presidenta de Valents, Eva Parera, “cal reduir la representació (d’ERC) i incrementar la dels catalans que aposten per la prosperitat i lleieltat a Espanya.” Aquest és l’objectiu del partit, que vol arribar a tenir presència als 947 municipis que hi ha a Catalunya.

Òscar Benítez i Marilén Barceló, regidors fins ara de Barcelona pel Canvi a l’Ajuntament de Barcelona, es mantenen en el projecte. També ho fan els 10 consellers de districte que el partit tenia en diferents barris de la ciutat

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Eva Parera vol ser presidenta de la Federació Espanyola de Futbol: “M’ho plantejo seriosament”

L'exlíder de Valents i exregidora de Sarrià-Sant Gervasi confirma a El Jardí que treballa per liderar la RFEF després de la dimissió de Rubiales

El partit d’Eva Parera entra en concurs de creditors després de la derrota a les municipals

Valents no va obtenir representació a l'Ajuntament de Barcelona i a tot el país només ha aconseguit tres regidors en tres poblacions

Enquesta | Qui vols que sigui el proper alcalde o alcaldessa de Barcelona?

Vota a l'enquesta d'El Jardí per la teva opció preferida, que s'acabarà decidint a les urnes el 28-M

Cinc coses sobre Eva Parera i Sarrià-Sant Gervasi

És molt assídua al parc de Ferran Casablancas i considera el Tibidabo com "la joia de la corona" que es pot gaudir de dia i de nit
spot_img

Abaixa la persiana un dels forns centenaris de Sarrià: “No hem pogut trobar forners per seguir”

"Ens acomiadem amb el cor ple, sabent que hem format part del dia a dia de moltes llars i que hem compartit molt més que forn i llevat: hem compartit vida"

L’AV de la Bonanova celebra el 50è aniversari rodejada d’amics, socis i autoritats

L'Orquestra Simfònica Vozes va amenitzar la festivitat de l'associació, que va néixer al final de la dictadura amb la voluntat de "construir Barcelona" i treure-la de la grisor

Veïns de Sant Gervasi s’uneixen en una aliança inèdita per evitar ser expulsats per un fons d’inversió

Quatre blocs del barri estan en risc de ser convertits en colivings temporals per a estrangers

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]