Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

El Tibidabo tindrà una pista de gel sintètic per patinar aquest Nadal

La pista serà diferent a la instal·lada el 2003 al Parc d'Atraccions perquè no necessita aigua ni electricitat i obrirà el 26 de novembre

Publicat el 22.11.2022 11:11 · Actualitzat el 22.11.2022 18:20

Societat

El Jardí

Una pista de gel sintètic al cim del Tibidabo. És l’aposta del Parc d’Atraccions per aquest Nadal, perquè els visitants puguin patinar «garantint la sostenibilitat» per un preu de cinc euros, sense necessitat de visitar la resta del parc. El seu manteniment no necessita aigua ni electricitat perquè està creada amb plafons de polietilè, però ofereix igualment una sensació similar a la de patinar sobre gel.

La pista, que s’estrenarà aquest dissabte 26 de novembre i tancarà el 5 de gener, té 200 metres quadrats i capacitat per a 40 persones patinant alhora. S’ha ubicat a la plaça dels Somnis de les instal·lacions del parc i amb l’entrada general al Parc també està inclosa l’activitat.

Publicitat

El desembre del 2003 el Parc d’Atraccions del Tibidabo ja va instal·lar una pista de gel (en aquella ocasió real) que va allargar la temporada fins al març i era l’alternativa exterior a patinar a les instal·lacions cobertes del famós Skating Club de Barcelona -va tancar el 2021 després de 47 anys obert- i la pista de gel del FC Barcelona.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

La Plataforma de Festes Majors i el CAB donen suport a la Casa Orlandai

Les dues entitats reclamen revisar les restriccions acústiques i obrir un diàleg per trobar solucions als concerts del centre cívic, mentre ERC demanarà a l’Ajuntament que protegeixi la continuïtat de les festes majors

La Festa Major la fem entre tots. Gràcies, Sarrià!

"La celebració és retrobar-nos, compartir els carrers, mantenir vives les tradicions i crear-ne de noves. És teixir vincles entre generacions, sentir-nos part d'una comunitat i recordar que Sarrià continua sent una vila amb identitat pròpia": l'article de la Comissió de Festes del Roser

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí