Publicitat

Els barris de muntanya celebren les seves festes majors aquest setembre

Les celebracions comencen aquest cap de setmana amb activitats a Mas Sauró, la Font del Mon, Mas Guimbau i Can Castellví

spot_img

Publicat el 31.8.2021 17:19

Societat

El Jardí

Amb el mes de setembre arriben les festes majors a molts dels barris de Sarrià-Sant Gervasi. A la zona de muntanya del districte, hi haurà activitats al Mas Sauró, a Mas Guimbau-Can Castellví, a la Font del Mont, a Can Rectoret i a Vallvidrera. D’aquestes últimes, però, encara no s’ha difós el programa.

Publicitat

Al Mas Sauró les activitats, programades per l’Associació de Veïns i Veïnes de Santa Maria de Vallvidrera-Mas Sauró, se celebraran entre el 3 i el 12 de setembre, en uns dies en què el veïnat podrà gaudir de circ, cinema, sopars, concerts i competicions esportives. Tal i com exigeix la situació sanitària actual per la pandèmia de la covid, el veïnat que vulgui participar en les activitats s’haurà d’inscriure en el següent enllaç.

Publicitat

 

 

A Mas Guimbau-Can Castellví les activitats se concentren el cap de setmana del 3 de setembre:

Divendres, 3 setembre
22 h. Concert de música dels 80, 90 i 2000.
Lloc: plaça del passeig Solé i Pla

Dissabte, 4 de setembre
10 h. Activitats infantils a la zona del bosquet
17 h. Torneig de futbol a la pista de futbol del Pichurri
18.30 h. Havaneres a la plaça Centre Cívic l’Elèctric

Diumenge, 5 de setembre
10 h. Recerca del tresor – gimcana pel barri
13 h. Entrega de premis a la plaça del Passeig Solé i Pla

 

A la Font del Mont les activitats també comencen el divendres 3, amb un pregó a les 21 hores, un espectacle de dansa i teatre. Les activitats segueixen dissabte i diumenge:

Divendres, 3 setembre
21 h. Pregó, espectacle de dansa OONA i teatre

Dissabte, 4 de setembre
18 h. Espectacle infantil
21 h. Sopar popular al restaurant Can Martí

Diumenge, 5 de setembre
9.30 h. Esmorzar al restaurant Can Martí

En el cas de Can Rectoret, les festes comencen el cap de setmana del 10 de setembre i s’allarguen fins dia 22. Hi haurà xerrades, espectacle de circ, i música, entre d’altres activitats.

Notícies relacionades

Les Planes rebrà 6 milions d’euros de l’Ajuntament per millores en l’espai públic

Les obres formen part del Pla de Barris de Muntanya, que exclou Vallvidrera i el Tibidabo

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

64 esglaons amb el carro de la compra ple: la urgència de Vallvidrera

Guanyar els Pressupostos Participatius del 2025 és essencial per tirar endavant la construcció d'escales mecàniques

La Fontmontina rememora els 38 anys d’història: “És el cor del barri”

La companyia de teatre de la Font del Mont inaugura l’exposició de la seva trajectòria al Centre Cívic de Vallvidrera
spot_img

El fajol i la guixa

Dos aliments que al llarg dels anys s'han utilitzat en temps de gana i penúria: l'article de Fra Valentí Serra de Manresa

A Sarrià el temps també és or

"Als CAPs existeix un sistema telefònic pervers que permet tenir el client esperant ser atès molt més temps del que seria raonable": l'opinió de Miquel Saumell

El Santuari Sant Antoni de Pàdua inaugura l’exposició benèfica “L’art amb València”

La mostra, que compta amb obres d'Antoni Tàpies, es podrà visitar fins al 10 de maig a Santaló

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí