Diumenge 12, maig 2024
18.2 C
Sant Gervasi
18.1 C
Sarrià
Publicitat

Entra en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus

El proper mes de novembre està previst que entri en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus, amb la incorporació de la línia H2 i modificacions a les línies V13, V15 i V17

Carme Rocamora
Carme Rocamora
El primer dia de classe a la UAB em van preguntar perquè volia ser periodista. Suposo que per aquell ideal d’intentar donar veu a aquells que els hi han tret, o bé perquè són ignorats, o bé perquè no se’ls sent prou. He tingut la sort de practicar-ho, amb més o menys destresa, aprenent a mitjans com La Vanguardia, Europa Press o ElNacional.cat. Actualment, treballo com a redactora de política a Nació. I continuo aprenent dia a dia a El Jardí, el diari que m’ha mostrat que cadascuna de les coses que passen als barris, per petita que sigui, mereix ser explicada.

Publicat el 12.11.2018 9:00

Notícies del Districte

El Jardí

El proper mes de novembre està previst que entri en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus, amb la incorporació de la línia H2 i modificacions a les línies V13, V15 i V17. Aquesta darrera fase -juntament amb la línia V9- suposarà, segons l’Ajuntament, la millora de l’accessibilitat en transport públic a la part alta del districte, la zona més propera de la Ronda de Dalt, on es concentren la majoria d’equipaments educatius del districte.

Publicitat

El passat 25 d’octubre es va fer una xerrada per parlar dels canvis i de les noves implementacions de línies: amb l’entrada en funcionament de l’H2, que tindrà molta freqüència de pas, es modifica el recorregut de la línia 60, que deixarà de passar per Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

A més, es modifiquen els traçats de la V13, que s’allarga des de la plaça Kennedy fins al Cosmocaixa per enllaçar amb l’H2; de la V15, que acabarà a la plaça Alfons Comín, i de la V17, que s’allarga fins a l’hospital Vall d’Hebrón, pujant per avinguda República Argentina i creuant la plaça Alfons Comín.

D’altra banda, també es va avaluar el funcionament de la línia V9 que en tres mesos ha passat de 5.000 a 8.000 usuaris diaris. En sentit cap a Sarrià, la línia surt del carrer de Viladomat, passa per l’avinguda del Paral·lel i puja pels carrers d’Entença i del Doctor Fleming fins a la ronda del General Mitre, on continua el recorregut pels carrers de Lázaro Cárdenas, Ganduxer, la Via Augusta, Calatrava, Iradier i Terré, fins al carrer d’Anglí, on acaba el recorregut. En sentit cap al Poble-sec, la línia surt de Sarrià i baixa pel carrer d’Anglí, la Via Augusta, ronda del General Mitre, carrer del Doctor Fleming, l’avinguda Diagonal fins a la plaça de Francesc Macià, Comte d’Urgell, Londres i finalment acaba el trajecte al carrer de Viladomat.

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 35€ l'any
PDF + PAPER per 50 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.