Notícies del Districte
El Jardí
El proper mes de novembre està previst que entri en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus, amb la incorporació de la línia H2 i modificacions a les línies V13, V15 i V17. Aquesta darrera fase -juntament amb la línia V9- suposarà, segons l’Ajuntament, la millora de l’accessibilitat en transport públic a la part alta del districte, la zona més propera de la Ronda de Dalt, on es concentren la majoria d’equipaments educatius del districte.
El passat 25 d’octubre es va fer una xerrada per parlar dels canvis i de les noves implementacions de línies: amb l’entrada en funcionament de l’H2, que tindrà molta freqüència de pas, es modifica el recorregut de la línia 60, que deixarà de passar per Sarrià – Sant Gervasi.
A més, es modifiquen els traçats de la V13, que s’allarga des de la plaça Kennedy fins al Cosmocaixa per enllaçar amb l’H2; de la V15, que acabarà a la plaça Alfons Comín, i de la V17, que s’allarga fins a l’hospital Vall d’Hebrón, pujant per avinguda República Argentina i creuant la plaça Alfons Comín.
D’altra banda, també es va avaluar el funcionament de la línia V9 que en tres mesos ha passat de 5.000 a 8.000 usuaris diaris. En sentit cap a Sarrià, la línia surt del carrer de Viladomat, passa per l’avinguda del Paral·lel i puja pels carrers d’Entença i del Doctor Fleming fins a la ronda del General Mitre, on continua el recorregut pels carrers de Lázaro Cárdenas, Ganduxer, la Via Augusta, Calatrava, Iradier i Terré, fins al carrer d’Anglí, on acaba el recorregut. En sentit cap al Poble-sec, la línia surt de Sarrià i baixa pel carrer d’Anglí, la Via Augusta, ronda del General Mitre, carrer del Doctor Fleming, l’avinguda Diagonal fins a la plaça de Francesc Macià, Comte d’Urgell, Londres i finalment acaba el trajecte al carrer de Viladomat.