Publicitat

Entra en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus

El proper mes de novembre està previst que entri en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus, amb la incorporació de la línia H2 i modificacions a les línies V13, V15 i V17

spot_img

Publicat el 12.11.2018 9:00

Notícies del Districte

El Jardí

El proper mes de novembre està previst que entri en funcionament la darrera fase de la Nova Xarxa Bus, amb la incorporació de la línia H2 i modificacions a les línies V13, V15 i V17. Aquesta darrera fase -juntament amb la línia V9- suposarà, segons l’Ajuntament, la millora de l’accessibilitat en transport públic a la part alta del districte, la zona més propera de la Ronda de Dalt, on es concentren la majoria d’equipaments educatius del districte.

El passat 25 d’octubre es va fer una xerrada per parlar dels canvis i de les noves implementacions de línies: amb l’entrada en funcionament de l’H2, que tindrà molta freqüència de pas, es modifica el recorregut de la línia 60, que deixarà de passar per Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

A més, es modifiquen els traçats de la V13, que s’allarga des de la plaça Kennedy fins al Cosmocaixa per enllaçar amb l’H2; de la V15, que acabarà a la plaça Alfons Comín, i de la V17, que s’allarga fins a l’hospital Vall d’Hebrón, pujant per avinguda República Argentina i creuant la plaça Alfons Comín.

D’altra banda, també es va avaluar el funcionament de la línia V9 que en tres mesos ha passat de 5.000 a 8.000 usuaris diaris. En sentit cap a Sarrià, la línia surt del carrer de Viladomat, passa per l’avinguda del Paral·lel i puja pels carrers d’Entença i del Doctor Fleming fins a la ronda del General Mitre, on continua el recorregut pels carrers de Lázaro Cárdenas, Ganduxer, la Via Augusta, Calatrava, Iradier i Terré, fins al carrer d’Anglí, on acaba el recorregut. En sentit cap al Poble-sec, la línia surt de Sarrià i baixa pel carrer d’Anglí, la Via Augusta, ronda del General Mitre, carrer del Doctor Fleming, l’avinguda Diagonal fins a la plaça de Francesc Macià, Comte d’Urgell, Londres i finalment acaba el trajecte al carrer de Viladomat.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià – Sant Gervasi, entre els districtes amb menys execució dels pressupostos participatius

Les dues propostes més endarrerides són les que més suports van rebre durant el procés de votació dels pressupostos participatius

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

Més de 10 associacions de Collserola reclamen a l’Ajuntament una rebaixa en les restriccions per la pesta porcina

Els veïns exigeixen que no es restringeixi la mobilitat, i demanen a l'administració una millora del servei de neteja per fer front al brot

Les distraccions al volant són la principal causa d’accident a Sarrià

La Guàrdia Urbana identifica dues zones de risc al barri
spot_img

Així es va viure el derbi C.P. Sarrià – Sant Ignasi

Un partit espectacular amb dos equips valents, amb fam de punts i amb un record especial a Pitu Calderó

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

La Tosca de Puccini arriba al Teatre de Sarrià

L'espectacle destaca per la seva gran envergadura: mobilitza més de 80 artistes sobre l'escenari per oferir una experiència d'art total

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí