Publicitat

Els pastorets del segle XXI

Publicat el 22.1.2017 11:10

Notícies de Sant Gervasi

Cues a l’entrada del teatre de l’Escola Lurde. A sota, vista de l’interior del teatre.
Fotografies cedides per l’Escola Lurdes

Tot i ser un dels matins més freds d’aquest hivern, dissabte 14 de gener, a les 11h, la sala d’actes-teatre de l’Escola Lurdes és va omplir de gom a gom, amb 320 persones, per assistir a l’obra de teatre solidària “Els pastorets del segle XXI”.

La representació teatral, oberta no només a l’escola sinó al barri en general, va ser interpretada per l’alumnat de 6è de primària, i tenia un objectiu ben clar, recaptar donatius per a l’ONG Proactiva Open Arms, la principal missió de la qual és rescatar del mar als refugiats que arriben a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa.

Clara Ripoll, mestra de l’escola, apuntava davant el públic assistent que “el projecte de convivència que l’escola està treballant enguany és molt siginifactiu, ja que es tracta d’un projecte que va lligat a la solidaritat dels refugiats i vol posar el seu granet de sorra per ajudar a les persones que pateixen”.

Publicitat

Tot i que l’entrada era gratuïta tothom qui va voler va poder fer la seva aportació solidària, i gràcies a la col·laboració dels assistents -comunitat educativa, exalumnes i gent del barri en general – es van recaptar 1.645 €, quantitat que es farà arribar a Proactiva Open Arms.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els alumnes de Sarrià-Sant Gervasi, els que menys van a l’escola caminant o en bicicleta

Al mateix temps, el districte ocupa el tercer lloc en el rànquing d'exposició al soroll de trànsit a Barcelona

El Jardí publica un nou llibre en el marc de la celebració dels 10 anys

El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià publica un nou llibre en el marc de la celebració dels 10 anys

“Busquem l’Aitana i l’Alexia del futbol botons”: el nou esport català que vol entrar a les escoles

Un esport intergeneracional inspirat en el Barça de les Cinc Copes aspira a entrar a les aules de Sarrià-Sant Gervasi

Les 10 escoles de Sarrià-Sant Gervasi on es regula el trànsit a l’entrada i la sortida

Un onzè centre educatiu, l'Escola Italiana, inicia aquest abril una prova pilot d'un mes per afegir-se als entorns escolars protegits
spot_img

El carilló del Palau de la Generalitat torna a posar banda sonora a les nits d’estiu de Barcelona

El XXXIII Festival Internacional de Carilló de Barcelona reunirà del 17 al 26 de juliol intèrprets del Japó, Bèlgica, Polònia, els Països Baixos, França i Catalunya

Tot el que sabem fins ara de l’esvoranc de Sant Gervasi

Els responsables tècnics insisteixen que encara no es pot parlar d’una estabilització definitiva i la previsió de retorn dels veïns als seus habitatges és incerta

Prohibeixen les activitats exteriors a la Casa Orlandai pel “soroll”

El centre cívic, que fa més de 20 anys que dinamitza la vida associativa Sarrià, es prepara per revertir una situació "injusta" per a la salut comunitària del barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí