Dissabte 01, abril 2023
13.9 C
Sant Gervasi
13.8 C
Sarrià

Riera de Cassoles

0
Quan:
2 de abril de 2016 @ 11:30 Europe/Madrid Franja horària
2016-04-02T11:30:00+02:00
2016-04-02T12:00:00+02:00

Presentació de la Plataforma Riera de Cassoles, pel canvi de nom de l’avinguda del Príncep d’Astúries. Amb la intervenció de Pere Cowley, historiador local, i Natàlia Navàs, membre de la Plataforme.

La Plataforma és un col·lectiu de veïns i veïnes dels barris adjacents de l’avinguda del Príncep d’Astúries que, davant de la moció aprovada el setembre de l’any passat a l’Ajuntament de Barcelona per tal d’obrir la possibilitat de canvi de nom, s’ha agrupat amb l’objectiu de vertebrar una resposta satisfactòria per a tot el veïnat. A l’acte s’exposarà qui són i què volen, així com un repàs històric de la realitat d’aquesta important via de comunicació del districte i la ciutat.
Fins el moment, únicament s’han reunit amb les associacions de veïns i veïnes d’afectació directa, així com els partits polítics partidaris de la moció (BeC, CiU, ERC i CUP), i la iniciativa està tenint bons resultats.
A la presentació s’exposaràamb tota mena de detalls els pros i contres de la demanda, així com les activitats que durem a terme en les properes setmanes.

Seu del Grup Caliu
c. Pàdua 30, baixos

cartell presentació

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.