Publicitat
spot_img

Èxit escolar del voleibol femení del Padre Damián Sagrados Corazones

Les jugadores de 1r i 2n d'ESO han quedat campiones de Barcelona, i les de 5è de Primària, subcampiones

Publicat el 16.6.2022 15:58

Esports

El Jardí

L’escola Padre Damián Sagrados Corazones està d’enhorabona, com a mínim esportivament parlant, després que els seus equips de voleibol de 1r i 2n d’ESO hagin aconseguit guanyar el campionat de Barcelona.

A més, les jugadores de l’equip de 5è de Primària que van guanyar la lliga, han quedat subcampiones de Barcelona en la fase final de la competició.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Club Tennis Barcino guanya el Campionat de Catalunya Absolut per Equips

L'equip femení ha derrotat per tres sets a dos al Reial Club de Tennis Barcelona-1899
spot_img

Se suspenen totes les activitats del Dijous Gras per les ventades

Durant tot el dijous es recomana teletreball i es cancel·la l'activitat educativa, esportiva i universitària; les biblioteques, centres cívics i altres equipaments municipals estaran tancats

Carnaval a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Una programació diversa i descentralitzada que omplirà els barris de festa, música, disfresses i activitats per a totes les edats

La Seu del Districte s’omple de brossa: nova protesta de Defensem Can Raventós

La plataforma sarrianenca apunta contra Maria Eugènia Gay per "trencar el consens" que existia amb el barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí