Publicitat

Fes els teus propis tests de ciment

El ciment és un material econòmic, elegant i atorga aquest toc industrial, tan actual

Publicat el 20.10.2020 6:15

Natura

Amic

Un treball manual molt fàcil i sens dubte molt decoratiu, és realitzar tests de ciment per a les teves plantes. El ciment és un material econòmic, elegant i atorga aquest toc industrial, tan actual. Ja sigui per al jardí, terrassa o per a l’interior, aportarà originalitat a la teva llar i et donarà la satisfacció d’haver-les realitzat amb les teves mans.

Per a realitzar-les, necessites:
• 1 quilo de ciment (per a quatre tests petits).
• Aigua.
• Gots d’unicel grans (poliestirè expandit)
• Gots de plàstic petits.
• Plantes petites

Publicitat

Passos:

  1. En un got gran d’unicel, fes una mescla de ciment i aigua.
  2. Continua abocant l’aigua o ciment fins a aconseguir una mescla homogènia. La consistència ideal és semblant a la de la crema de cacau. La quantitat dependrà de l’alçada a la que vulguis el test. Barreja bé.
  3. Introdueix el got de plàstic més petit i enfonsa’l sense arribar al fons.
  4. En cas que el teu got de plàstic no quedi fix pots agregar pedres petites en el seu interior.
  5. Deixa assecar completament. Un cop sec, retira el got d’unicel, pelant-lo com si fos una taronja. Retira després el got de l’interior. Segurament hauràs de trencar-ho, fes-ho amb molta cura.
  6. Pots deixar-ho així si vols un resultat més sobri, si no, pinta-la o decora-la com més t’agradi.
  7. Col·loca la planta que t’agradi a l’interior del test i posa-la en aquell racó tan especial.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La petúnia: característiques, floració i cures

N’hi ha de molts colors, i la flor i nata de les petúnies ve amb pètals de color d’espígol, com d’ametista

L’hibisc

És una flor de curta durada, 24 hores, i necessita un rec freqüent i abundant, sobretot abans de la floració

Un passatge molt particular al carrer Plantada a la part alta de Sarrià

En el número 16 de la via, albirem des de la reixa del carrer un insòlit passatge particular en pendent, que dona accés a algunes torres residencials

L’origen de les plantes: sense elles, la Terra seria poc més que un desert

Fonamentals en la biosfera, els primers organismes fotosintètics, però, no van ser les plantes
spot_img

La Biblioteca J.V. Foix: característiques de la construcció

Un espai obert, lluminós i participatiu que reforça la vida veïnal a la plaça de Sarrià

Fotogaleria | La cavalcada de Reis a Sant Gervasi i Sarrià

Durant la nit més màgica de l'any, els Reis d'Orient van recórrer els carrers de Sant Gervasi -la Bonanova: un recull de les millors imatges

Un record dels jardins històrics de Villa Maria, destruïts per interessos especulatius

La torre, construïda l'any 1907, no estava catalogada, i els promotors han tingut via lliure per fer desaparèixer una munió d'espècies autòctones

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí