Publicitat

Festa Major de Sant Gervasi 2016

spot_img

Publicat el 1.8.2016 10:00

Reportatge

El jardí

Castellers a la Bonanova. Fotografia de Rosa Castells
Castellers a la Bonanova. Fotografia de Rosa Castells

Entre el divendres 10 i el diumenge 19 de juny es va celebrar la Festa Major de Sant Gervasi 2016, amb moltes activitats, molt diverses i fetes a llocs molt diferents del barri, moltes d’elles a l’aire lliure. Fem una petita crònica gràfica de la festa que va acomplir la majoria de les seves previsions, tal com preveia el programa que vam publicar a la revista de juny. Només la previsió d’un fort xàfec el dissabte 18, tal com es va produir, va obligar a suspendre una de les activitats més característiques de la Festa, la Nit màgica de la Bonanova, amb el Sopar a la Fresca, el Castell de Focs i el Ball de Festa Major. A les fotografies de la dreta veiem escenes de l’arrencada de la festa el dissabte 11 de juny, a la tarda, amb la cercavila amb els tabalers, i la Diada Castellera, del diumenge 12, al migdia, a la plaça Bonanova. Hi van participar les colles castelleres de Caldes de Montbui, de l’Alt Maresma i Jove de Barcelona.

Publicitat

Cal agrair a la Comissió de Festes de Sant Gervasi la magnífica organització de les activitats, i la coordinació amb els centres cívics i altres equipaments del barri que també van acollir molts actes.

Cercavila amb els Tabalers de Sarrià, a Vil·la Florida. Fotografia de Rosa Castells
Cercavila amb els Tabalers de Sarrià, a Vil·la Florida.
Fotografia de Rosa Castells

Notícies relacionades

La història de l’església de la Bonanova: víctima d’un robatori i un incendi

A causa de la falta de pressupost, els veïns de Sant Gervasi van finançar la seva reedificació

La “Desfilada diversa” de la Fundació ESMEN reivindica i empodera la moda inclusiva

L'acte, celebrat el 25 d'abril, ha estat la cloenda de la Setmana Cultural organitzada per la Universitat Blanquerna-URL

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

Vox punxa en l’intent de criminalitzar el centre d’acollida de Cister

Paral·lelament, una vintena de veïns es reuneixen a les portes de l'edifici en una concentració de suport
spot_img

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

La pressió veïnal contra els barracons del Parc de l’Oreneta fa efecte: la fiscalia els investiga

A banda, aquest dijous, Amigues i Amics del Parc de l’Oreneta presentaran una proposta de restauració dels danys

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí