Publicitat

Festa Major del Putxet

spot_img

Publicat el 13.6.2018 9:30

Notícies del barri

El Jardí

Entre els dijous 7 i el diumenge 10 de juny s’ha celebrat la Festa Major del Putxet, una festa de barri molt autèntica, organitzada per l’Associació de Veïns i Amics del Putxet.

Publicitat
Diables a Lesseps. ©Pere Ancochea

La festa va començar amb la cantada d’Havaneres al Mirador dels Jardins de Mercè Rodoreda, en un agradable vespre el divendres 8. Un altre moment destacat va ser el del Vermut&Jazz als jardins modernistes de Portolà, amb una acurada interpretació de la Sabina Wuitt Trio. Però segurament l’acte que va reunir més gent va ser la Rua de Tabalers a la Ronda del Mig, entre Balmes i la plaça Lesseps, a càrrec del grup Timbalys, que va acabar amb els Focs d’Artificis Estàtics, a càrrec de la colla de Diables de Sarrià, a les escales de la parròquia de Lesseps. Va ser un acte molt vistós i que va fer gaudir a la nombrosa concurrència. Després d’un seguit de jocs i balls, els diables van cremar un espectacular castell de focs.

Publicitat
©AViAPutxet

Com també és habitual, a la nit hi va haver el sopar i el ball de Festa Major al Parc del Putxet. I la festa va acabar amb el magnífic concert de guitarra clàssica amb Mario Cuéllar i Montse Mitjans, a la plaça de Marià Manent. Finalment, la pluja no va fer la guitza i es van poder fer totes les activitats previstes.

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

Nou fre a la Buenos Aires: la justícia torna a frenar l’expropiació i protecció

Després de més de cinc anys de lluita veïnal per preservar l'edifici i obrir-lo a la gent, torna a ser vigent la llicència per construir un hotel de luxe

“Viure l’espai públic”, un recull sobre el pas de la dictadura a la democràcia a Sarrià

Un grup de persones vinculades a Sarrià, i algunes que van viure aquests fets, s’han reunit per recollir informació i documentació; El Jardí en publica el llibre

Teatres del Farró obre les seves portes amb una comèdia de Virginia Woolf mai estrenada a l’estat espanyol

La nova sala, polivalent i amb capacitat per 250 persones, estrena per primera vegada Freshwater

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí