Publicitat

El Festival Ohlalà! conclou amb premis per a ‘La Mif’ i ‘Annie Colère’

El certamen va posar fi a la seva cinquena edició a l'Institut Français de Galvany després de més d'una setmana de projeccions

spot_img

Publicat el 14.3.2023 12:11

Cultura

El Jardí

Ohlalà!, el Festival de cinema francòfon de Barcelona, va concloure la setmana passada la seva cinquena edició a l’Institut Français de Barcelona, al barri de Galvany. Així, va posar fi a vuit dies de projeccions de pel·lícules provinents de França, Bèlgica, Marroc i el Canadà, que van des de l’animació fins al documental.

Publicitat

En la seva última nit, Ohlalà! va projectar Incroyable mais vrai, una comèdia de Quentin Dupieux, i va fer entrega dels Premis Ohlalà! 2023. El Jurat Professional va atorgar el guardó a La Mif, de Frédéric Bailif, una intensa obra que ja havia estat guanyadora del Premi Ribera a la Millor Direcció a la Seminci de Valladolid i el Gran Premi Generation14 a la Berlinale. Al seu torn, Annie Colère, de Blandine Lenoir, es va endur tant el Premi del Jurat Jove com el Premi del Públic. La pel·lícula narra la lluita del MLAC, el Moviment per a la Llibertat d’Avortament i Contracepció a la França del 1974.

Publicitat

Enguany, Ohlalà! ha comptat amb la presència de Thierry Frémaux, delegat general del Festival de Cannes i director de l’Institut Lumière de Lió, i ha volgut retre homentatge al cinema de Xavier Dolan. A més, el festival ha incorporat una nova seu als Cinemes Girona, que se suma al tradicional auditori de l’Institut Français a Galvany on s’havien celebrat les edicions anteriors.

La nit de cloenda d’Ohlalà, el Festival de Cinema Francòfon de Barcelona © Ohlalà! Film Festival
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sant Jordi 2025, una jornada multitudinària i radiant: “Ha vingut moltíssima gent”

Cultura Natalia Avellan Ha arribat de nou una de les festivitats més estimades pels catalans i les catalanes. Aquell dia de l'any en què convergeix literatura,...

Galvany reflexiona sobre la mort i l’esperança: èxit del cicle de conferències quaresmals

L’Associació CIC i la Parròquia de Sant Ildefons reuneixen més de tres-centes persones en dues sessions

Com serà el futur casal de barri de Can Ferrer?

El projecte el farà el guanyador d'un concurs d’idees que es posarà en marxa aviat

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf
spot_img

Abaixa la persiana un dels forns centenaris de Sarrià: “No hem pogut trobar forners per seguir”

"Ens acomiadem amb el cor ple, sabent que hem format part del dia a dia de moltes llars i que hem compartit molt més que forn i llevat: hem compartit vida"

L’AV de la Bonanova celebra el 50è aniversari rodejada d’amics, socis i autoritats

L'Orquestra Simfònica Vozes va amenitzar la festivitat de l'associació, que va néixer al final de la dictadura amb la voluntat de "construir Barcelona" i treure-la de la grisor

Veïns de Sant Gervasi s’uneixen en una aliança inèdita per evitar ser expulsats per un fons d’inversió

Quatre blocs del barri estan en risc de ser convertits en colivings temporals per a estrangers

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]