Publicitat

Gay es compromet a “fer pressió” a l’Ajuntament perquè s’inverteixi als barris de muntanya

La regidora de Sarrià-Sant Gervasi és conscient de les "problemàtiques cronificades" a Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes i diu que les vol revertir

spot_img

Publicat el 17.11.2023 1:10

Política

El Jardí

Maria Eugènia Gay està immersa aquests dies en recórrer els sis barris de Sarrià-Sant Gervasi, on s’estan celebrant els primers Consells de Barri sota el seu mandat com a regidora del districte. Dijous de la setmana passada, l’agenda la va portar a conèixer per primer cop el veïnat dels barris de muntanya, on va manifestar-los que la tindran “al costat per fer pressió”, conscient de la situació de les problemàtiques cronificades a Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes.

“Vinc amb la intenció de ser proactiva en fer arribar les demandes de fa molts anys i que puguin ser ateses”, va dir Gay, explicant que l’aterratge l’ha fet amb “una llista bastant extensa”: falta de comunicació, llum, asfaltats en condicions, malestar dels porcs senglars… en el que va anomenar com “una sèrie de deficiències” que no queda altra opció que assumir en els quatre anys de mandat que té per endavant. “Des de la Casa Gran (l’Ajuntament) es veu tot molt allunyat, intentaré revertir la situació”, va exclamar.

Publicitat

Des de l’Associació de Veïns del Sanatori, al barri del Rectoret de les Planes, el president Jesús Escardó es va permetre una certa ironia per respondre a les bones intencions de la nova regidora. “De les bones paraules i el bon aire que diuen que tenim aquí a dalt, no vivim”, va manifestar, recordant que la inversió als barris de muntanya és de 100 euros l’any per habitant, segons el càlcul fet a través dels prop de 600.000 euros pressupostats anualment en els darrers mandats.

L’evolució del mandat, per tant, serà examinada amb lupa per part dels veïns de Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes, cada cop més mobilitzats després d’anys d’abandonament per part d’una ciutat que no mira tot el que hauria cap als seus veïns de la muntanya, que al cap i a la fi paguen impostos com qualsevol ciutadà de Barcelona.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament estudia obrir parcialment els parcs pròxims a Collserola tancats per la pesta porcina

Les restriccions per la pesta porcina mantenen tancats des de fa un mes parcs com el Castell de l'Oreneta i el de Joan Reventós

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

Gay anuncia que l’Ajuntament treballa per reobrir la carretera de les Aigües el més aviat possible

El tancament de Collserola pel brot de pesta porcina genera malestar veïnal i pressió política, mentre el govern defensa les restriccions i evita concretar terminis

Allau de retrets al Govern socialista en un ple extraordinari pels incompliments

Maria Eugènia Gay acusa l'oposició de difondre "falsedats" després d'una sessió impulsada per Junts amb un xoc de relats evident
spot_img

Les recomanacions de la Casa Usher per Sant Jordi

Entre roses i dracs, les llibreteres han seleccionat històries que bateguen, des de joies de la ficció fins a assajos punyents

Així es va viure el derbi C.P. Sarrià – Sant Ignasi

Un partit espectacular amb dos equips valents, amb fam de punts i amb un record especial a Pitu Calderó

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí