Publicitat

Helena San Martín Cervera, nova presidenta del CT Barcino

Helena San Martín és la primera dona que presideix el Club Tennis Barcino

spot_img

Publicat el 31.10.2019 10:00

Societat

El Jardí

En les eleccions celebrades el 28 d’octubre, la candidatura liderada per Helena San Martín Cervera va obtenir 564 vots, davant els 267 vots de l’altra candidatura, encapçalada per Enric Gimeno Vilar. En total es van emetre 840 vots, dels quals 5 van ser en blanc i 4 nuls.

Publicitat

La nova Junta Directiva, que dirigirà el club durant els propers quatre anys, estarà formada pels següents membres:

Publicitat
Helena San Martín CerveraPresidenta
Enrique Mazorra FolgueraVicepresident Econòmic
Sergio Matute RipollésVicepresident Esportiu
Benoît PoinsotVicepresident Social
Sonsoles Par VivóSecretària
Gonzalo Luis Hernández LezcanoTresorer
Antonio Gordon NavarroVocal
Alfredo Julià GuileraVocal
Frode Huse GjendemVocal
José Pellicer FerrerVocal
Xavier Rivera ArnandisVocal
Jordi Guayta PujolVocal
Lluís López YusteVocal
David Giménez HernándezVocal

Helena San Martín és la primera dona que presideix el Club Tennis Barcino.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]