Publicitat

Incendi sense ferits a la residència de gent gran Sant Gervasi Parc, a la Bonanova

Ha tingut lloc la matinada de divendres a dissabte, sense que s'hagués de desallotjar els residents

Publicat el 16.1.2021 19:39 · Actualitzat el 16.1.2021 19:41

Societat

El Jardí

La matinada de divendres a dissabte s’ha produït un incendi a la bugaderia de la residència de gent gran Residencial Sant Gervasi Parc, situada al carrer Teodora Lamadrid, al barri de la Bonanova, sense haver de lamentar persones ferides.

Segons l’Ajuntament de Barcelona, els Bombers han rebut l’avís de foc a les dotze de la nit i fins al lloc s’hi han desplaçat set dotacions. Les flames només han afectat algunes màquines de la bugaderia, però el fum s’ha escampat fins a la segona planta. Amb tot, no ha calgut desallotjar els residents i els Bombers han donat per extingit el foc a tres quarts de dues de la matinada.

La residència va començar a rebre les vacunes contra el coronavirus, dimecres d’aquesta setmana.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

La relació amb els records: nostàlgia positiva i terapèutica

Des d’una perspectiva educativa i social, treballar amb retrats i imatges significa donar valor a la història de vida de cada persona

La llum que ens perdem

Un nou relat de Maria Àngels Viladot

Què hauria escrit Montserrat Roig sobre el món d’avui?

No només enyorem l’escriptora que va ser. També enyorem els llibres que no ha escrit. Les interpel·lacions capcioses que no ha arribat a fer. N’enyorem la intel·ligència aguda i esmolada, que ens hauria ajudat a interpretar aquest temps convuls.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí