Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

La biblioteca Joan Maragall celebra cinc anys amb una programació especial

Una xerrada amb la historiadora i escriptora Marta Orriols i un concert de Dry Town serviran per celebrar el 5è aniversari

Publicat el 13.6.2019 9:30

Cultura

El Jardí

El 19 de juny farà cinc anys de la inauguració de la biblioteca de Sant Gervasi – Joan Maragall. La celebració comptarà amb dues activitats especials gratuïtes a la biblioteca, els dies 15 i 19 de juny.

Dry Town, grup de country folk americà format a Barcelona, oferirà un concert el 15 de juny, a les 12 h, a l’entrada de la biblioteca Joan Maragall. Els seus cinc integrants provenen de diverses parts d’Europa i tenen un repertori musical que barreja clàssics d’aquest estil amb alguns temes propis. Les seves veus s’acompanyen de guitarra, violí, banjo, baix i bateria composant una música suau i amb caràcter.

Publicitat
© Dry Town

El 19 de juny, a les 19 h, a la sala d’actes de la biblioteca Joan Maragall la guardonada amb el premi Òmnium a la millor novel·la de l’any, Marta Orriols, mantindrà una conversa amb el públic sota el nom de ‘De la lectura a l’escriptura’. En quins temes s’inspira? Com és la cuina de la seva escriptura? A quin públic s’adreça? Quins són els seus referents literaris? La periodista cultural i traductora Valèria Gaillard conversarà amb l’autora de Aprendre a parlar amb les plantes.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Les recomanacions de la Casa Usher per aquest estiu

Un recull de llibres ideals per ser els millors companys de viatges d'aquestes vacances, tria la teva pròxima aventura, busca una bona ombra i comença a gaudir!

Casa al carrer de Pomaret, 14: característiques i curiositats

El carrer santgervasienc conserva un conjunt de cases modernistes construïdes per l’alta burgesia catalana entre finals del 1800 i principis del 1910

Samuel Alcalde: “Les Joventuts Socialistes de Sarrià – Sant Gervasi volem ser un pont entre els joves i les institucions”

El nou primer secretari de les JSC al districte es marca com a objectiu fer de l'organització un pont entre els joves i la política municipal

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí