Publicitat
spot_img

La campanya ‘Posa’t la Gorra!’ amb el càncer infantil arriba dissabte al Mercat de Sant Gervasi

L'AFANOC demana a la ciutadania que no deixi de "posar-se la gorra" 20 anys després de l'inici de la campanya de sensibilització amb el càncer infantil

Publicat el 27.11.2020 10:58

Societat

El Jardí

Aquest dissabte 28 de novembre una seixantena de voluntaris i voluntàries de l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya), aproparan la campanya del ‘Posa’t la Gorra!’ a la ciutadania venent les gorres a l’exterior de diferents mercats municipals, un d’ells el de Sant Gervasi.

Seguint les mesures de seguretat que marquen les autoritats sanitàries amb relació a la covid-19, es farà la venda d’aquestes gorres que suposa una entrada de recursos que l’entitat destina a donar suport a les famílies d’infants i adolescents amb càncer.

Publicitat

https://twitter.com/AFANOC/status/1331187202051739649?s=20

Des de fa onze anys, els Mercats de Barcelona acullen aquesta campanya de sensibilització amb el càncer infantil, que enguany celebra el 20è aniversari. Els mercats on es podrà trobar la gorra aquest any són: Boqueria, Barceloneta, Santa Caterina, Sant Antoni, Concepció, Sant Gervasi, Sants, Les Corts, Lesseps, La Mercè, El Carmel, Vall Hebron, Clot, Canyelles, Guineueta, Felip II, Poble Nou i Provençals.

La pandèmia impedeix celebrar la festa 

Degut a la situació actual, la gran festa del ‘Posa’t la Gorra!’ que cada any se celebrava el mes de desembre, no es podrà fer. L’organitzacio espera poder celebrar-la a la primavera.

Tot i així, el proper 13 de desembre, l’AFANOC oferirà diverses accions en diferit  a les xarxes socials, per continuar llençant el missatge de suport a les famílies i demanant a tothom que no deixi de posar-se la gorra.

https://twitter.com/AFANOC/status/1331940144547557378?s=20

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Drogueria Rovira de Galvany rep el Premi Nacional de Comerç de la Generalitat

El Mercat de Sant Gervasi també ha estat reconegut pel govern català com a comerç centenari en una gala presidida per Pere Aragonès

Veïns de la plaça Frederic Soler, “desesperats” pel soroll derivat del Mercat

Malgrat queixes i denúncies, no han rebut resposta de l'Ajuntament, i es plantegen iniciar una recollida de signatures

Detingut a Sant Gervasi un capo “de màxima perillositat” de la màfia calabresa

Aquest líder de la Ndrangheta portava diversos anys en parador desconegut

L’Ajuntament destinarà 295.000 euros a la millora del Mercat de Galvany

Entre setembre i juny es faran obres que no obligaran a tancar el mercat, però sí que provocaran afectacions puntuals
spot_img

Obiols rellotgers es trasllada a Canet de Mar després de 45 anys de servei a Sarrià

Societat Ana Rubió Jiménez La botiga Obiols Rellotgers, situada al carrer Benet Mateu, 62, ha abaixat la persiana després de 45 anys d’activitat al barri de Sarrià. El taller, fundat l’any 1980 per...

Una crida a mirar la pobresa sense indiferència, al cor de Galvany

El periodista Pau Duran analitza, durant una conferència a la parròquia de Sant Ildefons, l’exhortació 'Dilexi te' del papa Lleó XIV, un text que reprèn el llegat social de Francesc i apel·la al compromís actiu amb les persones pobres

“Era únic apropant-se a la gent, interessant-se per tothom”: un escrit dedicat a Frederic Bou

Lourdes Vallès dedica un article ple d'afecte al poeta sarrianenc, mort aquesta setmana a 90 anys

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí