Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

La Cançó de Pau sona al Tibidabo en favor dels drets dels infants

El parc d’atraccions ha celebrat la 23a edició d’aquesta cançó solidària en favor d’UNICEF

Publicat el 29.12.2019 12:51 · Actualitzat el 29.12.2019 13:09

Cultura

El Jardí

El Parc d’Atraccions Tibidabo ha estat l’escenari de la 23a edició de la Cançó de Pau, una festa solidària que té l’objectiu de potenciar valors com la tolerància, la solidaritat i el respecte entre els més petits, amb un cant en favor de la Pau al món.

Durant el divendres 27 de desembre, les parelles formades per un adult i un nen o nena, fins als 14 anys, han pogut accedir gratuïtament al Parc, entrant abans de les 11.30 h del matí i aportant una donació de 2 € per persona en favor d’UNICEF. Els nens i les nenes que han visitat el Parc han pogut escriure textos al Llibre de la Pau del Tibidabo, que els ambaixadors de Pau han llegit de manera pública com a missatges de pau al món.

Publicitat
Cartell de la festa ©UNICEF Catalunya

A la jornada han participat, com a ambaixadors de Pau, Albert Batlle, regidor de Sarrià-Sant Gervasi i president de PATSA, Anna Folch, presidenta del comitè Català d’UNICEF, Andreu Sànchez, director de Produccions Artístiques a la Carta, i la directora del Parc d’Atraccions Tibidabo, Rosa Ortiz.

Renovació del conveni del Parc amb UNICEF

El Parc d’Atraccions Tibidabo va signar, el 2012, un conveni de col·laboració amb UNICEF que aquest any s’ha renovat, refermant així l’aliança entre les dues entitats. L’acord té com a objectiu continuar impulsant el coneixement de la societat sobre els Drets dels Infants i contribuir als programes de supervivència, educació i protecció d’UNICEF arreu del món.

Albert Batlle, fent d’ambaixador de Pau ©Parc d’Atraccions Tibidabo

Foto de portada de la notícia: MateoPhoto

Notícies relacionades

Sarrià – Sant Gervasi commemora els 125 anys del Tramvia Blau

La unitat número 5 es podrà visitar a l’avinguda del Tibidabo el 31 d’octubre i l’1 de novembre, amb activitats per celebrar l’efemèride

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

Les Planes rebrà 6 milions d’euros de l’Ajuntament per millores en l’espai públic

Les obres formen part del Pla de Barris de Muntanya, que exclou Vallvidrera i el Tibidabo

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf
spot_img

Sarrià celebra la 14a Correm Junts, la cursa inclusiva d’Aspasim

La 14a Correm Junts d’Aspasim va reunir diumenge persones amb i sense discapacitat intel·lectual en una cursa inclusiva per Sarrià

Castanyada a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Sarrià-Sant Gervasi encara té activitats de la Castanyada: túnels del terror, Halloween i espectacles infantils fins al dia 30 d'octubre

El Tècnic Eulàlia tanca la commemoració de cent anys d’història amb una gran trobada d’exalumnes i professors

La jornada va ser una oportunitat per reviure records d’infantesa i joventut, retrobar companys de generacions diverses i recordar els mestres

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí