Publicitat

La Cançó de Pau sona al Tibidabo en favor dels drets dels infants

El parc d’atraccions ha celebrat la 23a edició d’aquesta cançó solidària en favor d’UNICEF

Publicat el 29.12.2019 12:51 · Actualitzat el 29.12.2019 13:09

Cultura

El Jardí

El Parc d’Atraccions Tibidabo ha estat l’escenari de la 23a edició de la Cançó de Pau, una festa solidària que té l’objectiu de potenciar valors com la tolerància, la solidaritat i el respecte entre els més petits, amb un cant en favor de la Pau al món.

Durant el divendres 27 de desembre, les parelles formades per un adult i un nen o nena, fins als 14 anys, han pogut accedir gratuïtament al Parc, entrant abans de les 11.30 h del matí i aportant una donació de 2 € per persona en favor d’UNICEF. Els nens i les nenes que han visitat el Parc han pogut escriure textos al Llibre de la Pau del Tibidabo, que els ambaixadors de Pau han llegit de manera pública com a missatges de pau al món.

Publicitat
Cartell de la festa ©UNICEF Catalunya

A la jornada han participat, com a ambaixadors de Pau, Albert Batlle, regidor de Sarrià-Sant Gervasi i president de PATSA, Anna Folch, presidenta del comitè Català d’UNICEF, Andreu Sànchez, director de Produccions Artístiques a la Carta, i la directora del Parc d’Atraccions Tibidabo, Rosa Ortiz.

Renovació del conveni del Parc amb UNICEF

El Parc d’Atraccions Tibidabo va signar, el 2012, un conveni de col·laboració amb UNICEF que aquest any s’ha renovat, refermant així l’aliança entre les dues entitats. L’acord té com a objectiu continuar impulsant el coneixement de la societat sobre els Drets dels Infants i contribuir als programes de supervivència, educació i protecció d’UNICEF arreu del món.

Albert Batlle, fent d’ambaixador de Pau ©Parc d’Atraccions Tibidabo

Foto de portada de la notícia: MateoPhoto

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

Les Planes rebrà 6 milions d’euros de l’Ajuntament per millores en l’espai públic

Les obres formen part del Pla de Barris de Muntanya, que exclou Vallvidrera i el Tibidabo

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

Roben la “Petxineta”, una escultura que guarnia un escocell de plaça del Consell de la Vila de Sarrià

L'Associació Veïnal de Sarrià lamenta l'incivisme i fa una crida a cuidar els escocells de la vila

Més de 80 persones assisteixen al sopar d’estiu de Junts a Sarrià – Sant Gervasi

El president del Parlament, Josep Rull, situa el partit com la formació que aposta per "l'educació i el respecte" davant del clima de polarització

La relació amb els records: nostàlgia positiva i terapèutica

Des d’una perspectiva educativa i social, treballar amb retrats i imatges significa donar valor a la història de vida de cada persona

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí