Publicitat

La cinesiologia i la salut de la nostra llar i lloc de treball

És una tècnica que es basa en la resposta muscular del cos a un estímul extern i permet detectar intoleràncies alimentàries, al·lèrgies ambientals o deficiència de vitamines

spot_img

Publicat el 3.12.2019 6:00

Energia dels Edificis

Glòria Vilalta

La cinesiologia és una tècnica que es basa en la resposta muscular del cos a un estímul extern. La podem considerar una ‘ciència holística’, ja que permet determinar la causa d’una disfunció, sigui química, emocional, estructural o energètica.

En el camp químic, la cinesiologia permet detectar intoleràncies alimentàries, al·lèrgies ambientals o deficiència de vitamines i minerals, entre altres coses. En el camp emocional, és una eina molt útil, ja que en treballar a partir del cos, s’arriba a informació no conscient. En l’estructural, pot ajudar a veure si el problema és muscular o de tendons, per exemple, i si hi ha algun tema químic o emocional. Perquè, al final, el cos és un tot: no podem separar una cosa de l’altra, encara que per entendre’ns ens sigui més fàcil. En la part energètica, es pot detectar si el factor debilitant és un camp energètic extern o intern, com un problema de desajustament d’alguna xacra o un bloqueig energètic. He posat només alguns exemples: el camp d’actuació és molt més ampli.

Publicitat

A la nostra llar o lloc de treball

En relació amb la nostra llar o lloc de treball, veiem com mitjançant un test muscular es pot diagnosticar si una persona està sotmesa a un camp energètic extern, com podria ser una geopatia (que és un camp energètic intens que ve de la Terra), o un camp electromagnètic provinent d’aparells elèctrics, cablejat, wifi, transformadors, línies d’alta tensió, etc.

Ens permet, per tant, veure si aquests camps debiliten la persona, ja que si debilita el sistema muscular és que el cos està reaccionant. Això vol dir que, sense necessitat de desplaçar-nos a la casa o espai, es pot detectar si la persona està sotmesa a una via d’aigua subterrània, una falla, o qualsevol altra afectació tel·lúrica important.

Si es confirma que hi ha aquesta alteració, sí que seria interessant poder fer la visita al lloc o espai concret per tal de detectar l’origen i localització d’aquest camp alterador. Això permetrà buscar solucions o accions que serveixin per resoldre el problema o, com a mínim, disminuir-ne l’efecte.

Cal recordar que tenir cura de l’espai, llar o lloc de treball és tenir cura d’un mateix. I un mateix és el més important que tenim.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Les recomanacions de la Casa Usher per Sant Jordi

Entre roses i dracs, les llibreteres han seleccionat històries que bateguen, des de joies de la ficció fins a assajos punyents

Així es va viure el derbi C.P. Sarrià – Sant Ignasi

Un partit espectacular amb dos equips valents, amb fam de punts i amb un record especial a Pitu Calderó

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí