Per accedir al contingut crea un compte gratuït
Llegeix
Accés il·limitat: subscriu-te a El Jardí
Esports
El Jardí
La Copa Sarrià ha tornat a demostrar la seva capacitat de convocatòria i cohesió al districte de Sarrià-Sant Gervasi. Més de 1.000 assistents van passar pel camp del Col·legi Sant Ignasi al llarg del cap de setmana per viure una segona edició de la competició amateur marcada per l’alt nivell esportiu, la convivència i un gran ambient a les graderies.
El torneig va reunir els vuit equips federats del districte (Sant Ignasi, CP Sarrià, CF La Bonanova, H8S Racing Sarrià, Sagrat Cor Sarrià, Olympia-Viaró, EF Vallvidrera i Daumar) en una jornada on el suport de l’afició va ser el gran protagonista. Durant la jornada de diumenge, la presència de música i la dinamització de l’speaker Bruno Ballesté van ajudar a donar ritme i ambient als partits. A més, un dels moments més especials de la tarda va ser l’actuació dels Tabalers de Sarrià, que van omplir el camp de ritme i energia tradicional del barri just abans de la disputa de la gran final.

En l’àmbit competitiu, l’equip amfitrió, el Sant Ignasi, es va proclamar campió de la Fase d’Honor després de superar l’Olympia-Viaró per 3-0 a la final, amb dos gols de Pep Casas i un d’Albert Solano. Per la seva banda, el CF La Bonanova es va adjudicar la Fase de Plata en vèncer l’EF Vallvidrera per un ajustat 2-1.
Pel que fa als reconeixements individuals, Pep Casas (Sant Ignasi) va ser triat com a MVP del torneig, mentre que Genís Pérez (EF Vallvidrera) es va emportar el guardó de màxim golejador.
L’acte de lliurament de premis va comptar amb representació institucional i de les entitats col·laboradores: Titon Lailla, regidora presidenta del districte de Sarrià-Sant Gervasi, va entregar el trofeu de campions al Sant Ignasi; Daniel Parra, delegat de la Federació Catalana de Futbol al Barcelonès, va fer lliurament de la copa de la Fase de Plata a la CF La Bonanova; i Maribel Fuster-Fabra, patrocinador del torneig, va atorgar el guardó de Millor Jugador a Pep Casas.
L’organització vol agrair especialment el suport imprescindible de tots els patrocinadors que han fet possible el creixement del projecte: Nobe Energia, Skoda Autocenter Barcelona, Ferrer & Ojeda, Hotel America, Saret de Vuyst, Fuster-Fabra Abogados, CIC Escola d’Idiomes, Serninsa i Captiva Sarrià. A més, també vol agrair la presència de Nocco, El Var i CondalFruit.
Jordi Rivera, cofundador de la Copa Sarrià, va destacar: «La gran resposta del públic i l’ambient que s’ha viscut aquest cap de setmana confirmen que la Copa Sarrià s’ha consolidat com la cita de referència per al futbol del barri. L’objectiu és unir jugadors, clubs i veïns en un entorn festiu i el resultat ha estat imbatible.»
Marc Collado, cofundador del torneig, va afegir: «Estem molt orgullosos de com s’ha desenvolupat aquesta edició i del suport que hem rebut tant de les aficions com dels patrocinadors. Aquesta competició amateur ha estat el millor punt de partida per a la gran novetat d’enguany, que serà la incorporació del futbol base en dues setmanes.»
Pròxima cita: 19 i 20 de setembre
L’activitat de la Copa Sarrià 2026 no s’atura aquí. Els dies 19 i 20 de setembre, les instal·lacions del Sant Ignasi tornaran a obrir les portes per acollir la competició de futbol base, que reunirà vuit equips per categoria en les modalitats de Juvenil, Sub-12 i Sub-11.








