Publicitat
spot_img

La històrica foto del regidor Albert Batlle al costat de Vladímir Putin

Batlle diu que no recordava haver dinat amb Putin i que "li ha fet gràcia veure la foto"

Publicat el 3.3.2022 20:59

Política

El Jardí

L’hemeroteca sempre hi és, i les xarxes socials són un gran aparador per fer-ne un recordatori. Això és el que ha fet aquest dijous el periodista i director adjunt d’El Mundo, Martí Saballs, que ha publicat una fotografia de l’any 92 en què es veu al regidor de Sarrià – Sant Gervasi i tinent d’alcadia de Seguretat a la ciutat, Albert Batlle, assegut al costat de l’actual president de Rússia i dirigent de la invasió a Ucraïna, Vladímir Putin.

La imatge és del febrer del 92, quan una delegació de la ciutat russa de San Petersburg, que aleshores tenia com a número dos a Putin, va visitar Barcelona, aleshores sota l’alcaldia de Pasqual Maragall, que anys més tard seria president de la Generalitat.

Publicitat

Hores abans de la piulada de Saballs, el periodista de La Vanguardia, Joaquin Luna, escrivia un article sobre aquesta mateixa visita de Putin -tenia 39 anys- a Barcelona, aportant fotografies de l’Ajuntament de Barcelona. Segons explica, ha ensenyat la fotografia a Albert Batlle, que aleshores era regidor d’Esports a l’Ajuntament, i aquest ha respost que “no recordava haver dinat al costat de Putin” i que “li ha fet gràcia veure la foto.”

Batlle, a la dreta, present en un esmorzar amb Putin © Ajuntament de Barcelona
spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La nova comissaria de la Guàrdia Urbana es començarà a construir a finals d’any

Ho ha dit Albert Batlle, que ha obert la porta a recuperar les oficines actuals del cos a l'edifici històric de Can Ponsic per a "usos culturals"

Batlle torna per unes hores a la Seu del Districte de Sarrià-Sant Gervasi

Ho ha fet per participar en la Comissió de Govern, que de manera excepcional s'ha celebrat aquesta setmana fora de l'Ajuntament de Barcelona

Units per Avançar titlla de “vàndals” els ocupes del Kubo i la Ruïna a la Bonanova

El grup parlamentari del PSC-Units per Avançar demanarà aquest dilluns a Interior que es personi com a acusació particular en el cas dels edificis de la Sareb
spot_img

El duc: curiositats i característiques

És la més grossa de les nostres rapinyaires nocturnes, resident i ben distribuïda arreu del territori, sobretot en ambients mediterranis de baixa i mitja muntanya

Una exposició a la Fundació Rocamora tanca els actes del 150è aniversari del naixement d’Isabel Llorach

La mostra, comissariada per Javier Baladia, té lloc del 12 de desembre de 2025 al 12 de febrer de 2026

Un 50% de visitants menys: Can Calopa pateix les restriccions contra la pesta porcina

Malgrat la prohibició d’accedir al medi natural del parc, l’entrada a la masia a través de la carretera BV-146 es manté oberta i segura

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí