Publicitat

L’AV del Putxet vol pacificar Ballester eliminant els aparcaments

A través d'una carta han contestat a la plataforma Pacifiquem Ballester que està molesta perquè l'associació no comparteix totes les seves reivindicacions

spot_img

Publicat el 9.1.2019 10:00

Notícies del Putxet

Sergi Alemany

Després que el mes de desembre la plataforma Pacifiquem Ballester es queixés que l’Associació de Veïns del Putxet discrepava amb algunes de les seves propostes, ara l’associació ha escrit una carta de reposta on explica la seva aposta.

Publicitat

En l’escrit, signat pel seu president, Francesc Ribera, l’associació es dirigeix directament a Pacifiquem Ballester per dir-los que “advoquen des de sempre per la pacificació del carrer.” Ara bé, reconeixen que no comparteixen la proposta de la plataforma d’invertir total o parcialment el sentit de la circulació del carrer. Exposen que perjudicaria la mobilitat veïnal a l’interior d’un barri on el 40% dels vehicles que hi circulen són residents o treballen a la zona, segons dades de l’Ajuntament. També diuen que traslladar els problemes de Ballester a un altre carrer no solucionaria el conflicte sinó que agreujaria encara més la mobilitat al barri. Una proposta, la de Pacifiquem Ballester, que segons destaca l’associació en aquesta carta, tampoc compartirien alguns membres de la pròpìa plataforma.

Publicitat

Amb tot, l’associació explica que seguirà treballant amb la remodelació total del carrer Ballester com un tema prioritari i amb el major consens possible entre els veïns. Per aquest motiu, presenta en la carta les següents possibles mesures a dur a terme:

    • Prescindir dels aparcaments
    • Ampliació de voreres, amb nova il·luminació, vegetació i mobiliari urbà adequat
    • Un sol carril de circulació
    • Elevació de la vorera en els accessos i encreuaments
    • Crear una calçada de plataforma única en l’entorn de la Casa Tosquella fins a la sortida a la ronda General Mitre
    • Limitació del trànsit rodat dels vehicles pesats i camionetes
    • Limitació de la velocitat de circulació, indicat de manera fefaent

Et vols comprometre amb el periodisme de proximitat, rigorós i cooperatiu? Fes-te subscriptor per només 5€ al mes i passa a formar part de la comunitat El Jardí. Entre tots garantirem el futur de la publicació!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva
spot_img

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Joaquim Campanyà: “Volem convertir el Teatre de Sarrià en un referent cultural de Barcelona”

Qualitat, continuïtat i innovació: el Teatre de Sarrià obre la seva temporada amb ambició

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]