Publicitat

L’encesa dels llums de Nadal es farà sense acte simbòlic per la previsió de pluja

Districte ajorna l'acte que havia d'acompanyar l'encesa dels llums de Nadal aquest dimecres 26 de novembre

spot_img

Publicat el 24.11.2021 11:31

Societat

El Jardí

La ciutat de Barcelona s’il·luminarà amb la decoració de Nadal aquest dimecres 24 de novembre a partir de les sis de la tarda i també ho farà el districte de Sarrià-Sant Gervasi. L’acte previst, però, per acompanyar aquesta encesa, ha quedat posposat fins dimarts de la setmana que ve. És l’anunci que ha fet Districte aquest matí, al·legant a les previsions meteorològiques.

Publicitat

https://twitter.com/Bcn_SSTG/status/1463468801429852163?s=20

Publicitat

La plaça del Consell de la Vila havia de ser l’escenari aquest dimecres a la tarda de l’acte d’encesa dels llums de Nadal, a càrrec del regidor Albert Batlle i del president de l’Associació de Comerciants del Turó Parc, Jordi del Barrio. La idea era il·luminar a partir d’aquell moment els llums dels carrers de l’Eix Comercial de Sarrià. Finalment, l’acte -més simbòlic que altra cosa- haurà d’esperar fins al 30 de novembre a les set de la tada.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

Torre Bernat i Creus: característiques i curiositats

Va ser projectada per Josep Masdéu Puigdemasa l’any 1906, per a l’empresa Bernat i Creus, els propietaris de la qual, Manuel Bernat Rovira i Joaquim Creus Grau, pintors i decoradors de professió, dirigien aquesta reconeguda firma ubicada al passeig de Gràcia

L’AV Bonanova i José Luis Lorente reben la Medalla d’Honor de Barcelona

L'associació que celebra 50 anys i el veí del Rectoret obtenen el reconeixement de Jaume Collboni, que destaca el "compromís" i "militància" dels guardonats

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí