Publicitat

Les recomanacions de la Casa Usher per aquest Nadal

La Casa Usher fa una tria dels llibres més divertits sobre les festes de Nadal: 'Cançó de Nadal', 'Gos Pudent' i 'Bon Narval!'

spot_img

Publicat el 22.12.2020 6:50

Cultura

Casa Usher

Aquest Nadal serà diferent en algunes coses, però segur que pels més petits de la casa el Pare Noel i els Reis passaran de totes, totes. Per això us portem una tria dels llibres més divertits sobre les festes de Nadal que ja ens han arribat a la llibreria:

Publicitat

Cançó de Nadal, de Nicola Slater (editorial Combel): Quina és la cançó de Nadal més famosa? Una de les que poden optar a aquest títol és la de “Ding, dang, dong! Dringueu sense parar…”, i en aquest llibre hi trobareu la lletra, acompanyada de la música feta amb instruments diferents i un final de festa amb una estrella lluminosa dalt de l’arbre. Per a infants a partir de 2 anys.

Publicitat

Bon Narval!, de Ben Clanton (editorial Joventut): El Narval i la seva amiga Medu ja són uns personatges coneguts i estimats pels més menuts (els còmics amb les seves aventures en lletra de pal ja han aconseguit crear un munt de nous petits lectors) i en el més nou dels llibres descobrirem com celebren Nadal sota les aigües de l’oceà, quin és el millor regal per un unicorn marí i, fins i tot, que pot nevar sota el mar! Per a infants a partir de 6 anys.

Gos Pudent, bon Nadal! de Colas Gutman i Marc Boutavant (Blackie Books): Si hi ha un personatge que ens ha robat el cor a Casa Usher és el Gos Pudent, un pobre petaner ben ximplet que ens ha fet riure de valent amb les seves aventures. L’última passa a l’època nadalenca: el quisso protagonista i el seu fidel company (una mica més espavilat) Gatxafat volen tenir unes festes en pau prop d’una llar de foc, però no està clar que surti com ells es pensen… Per a infants a partir de 7 anys.

Bones festes i bones lectures!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

Les ressenyes de la Casa Usher per Sant Jordi 2025

Una tria de lectures que han agradat a la llibreria de Galvany en els últims temps, ideals per regalar en el dia més bonic de l'any pels catalans

L’àvia Harris i l’àvia Victorie: les ressenyes de la Casa Usher

Coincidint amb la setmana del 8M, la Casa Usher destaca dues escriptores que reivindiquen les figures de les àvies

Novel·les de ‘Cozy Crime’: les ressenyes de la Casa Usher

Els llibres de misteri més amables, amb un lleuger toc d’humor, personatges entranyables i sense escenes truculentes
spot_img

Sant Joan 2025 a Sarrià-Sant Gervasi: consulta el programa

El Farró, Sarrià i el Rectoret organitzen sopars, concerts i fogueres per a la nit més curta de l'any

Aquests són els patis escolars de Sarrià-Sant Gervasi que obren durant l’estiu

Formen part dels 44 centres públics de Barcelona que oferiran espais de joc obert i refugi climàtic fins al 31 d’agost.

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]