Dimecres 24, juliol 2024
24.3 C
Sant Gervasi
24.2 C
Sarrià
Publicitat

Marc Giró presenta la ‘Nit de l’Esperança’ a Luz de Gas amb Manu Guix, Suu, Elena Gadel i els Catarres

Serà el 19 de juny per sensibilitzar la població sobre la prevenció del suïcidi i la feina de la Fundació Ajuda i Esperança, hereva del Telèfon de l’Esperança

Publicat el 16.6.2024 15:00

Societat

El Jardí

La sala Luz de Gas al carrer Muntaner, al barri de Galvany, acollirà el pròxim dimecres 19 de juny, a dos quarts de nou del vespre, el concert solidariLa Nit de l’Esperança‘, organitzat per la Fundació Ajuda i Esperança.

Publicitat

L’objectiu és donar a conèixer la tasca de la fundació, que dona suport emocional a persones en moments d’angoixa i malestar a través del seu servei telefònic i, alhora, contribuir a recaptar fons per ampliar-lo i millorar-lo augmentant el nombre de persones que atenen les trucades i reforçant l’atenció en els horaris que més consultes es reben.

Publicitat

La Fundació Ajuda i Esperança és hereva del primer Telèfon de l’Esperança que es va crear a Espanya i que continua actiu amb prop de 30.000 trucades anuals. Amb els anys ha ampliat els serveis i entre aquests inclou el telèfon de Prevenció del Suïcidi (900 925 555), el Xat de Suport Emocional per a Joves, adreçat a adolescents i joves d’entre 14 i 25 anys amb el que poden contactar enviant un WhatsApp al 679 333 363 i l’Obro Feel, un xat de la Generalitat de Catalunya que forma part de la campanya de prevenció de trastorns mentals i suïcidi entre la gent jove.

El concert, presentat pel periodista Marc Giró vol sensibilitzar la població i comptarà amb les actuacions musicals d’Els Catarres, Manu Guix, Elena Gadel, Suu, Guillem Roma, Edu Esteve, Lucas Maciano i Kurt.

Des de la posada en marxa dels serveis de xat de la Fundació Ajuda i Esperança s’han atès, entre ambdós serveis, més de 5000 adolescents i joves en moments de gran crisi o malestar emocional. L’explosió d’aquests serveis ve a partir de la col·laboració amb la Universitat Pompeu Fabra i Meta, l’empresa ‘mare’ de Facebook, Instagram i WhatsApp, que va cedir espais publicitaris per a una campanya adreçada a persones d’entre 14 i 29 anys que patien depressió, tenien ideacions suïcides o bé trastorns de la conducta alimentària, i la resposta ha estat absolutament aclaparadora.

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 35€ l'any
PDF + PAPER per 50 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.